Voetenzak of wikkeldeken??

Hoi,

Ik ben een beetje rond aan het kijken voor een maxi-cosi voor onze tweede spruit, daar ik mijn andere maxi-cosi als set verkocht heb tegelijk met de kinderwagen…Nu komt het Jayden is in Mei geboren dus was een jasje en eventueel voor de koudere dagen een dekentje over de beentjes voldoende, maar deze beeb word in December geboren, dus nu mijn vraag, wat is handiger voor in de maxi-cosi een bijpassende voetenzak of zo’n wikkeldeken/wrapper?? Ik heb voor de cosi geen onderstel dus als ik op pad ga met beide kids, moet beeb wel uit de cosi en in het babynestje van de wandelwagen gelegd worden…waar moet ik dan eigenlijk allemaal op letten??

Ik heb zelf de lodger shelter gebruikt. Als hij dan sliep kon ik hem er zo uittillen en als draagzak verder gaan.

X Do

Ik heb een voetenzak, maar merkte aan Jade dat ze zich toch niet echt kon warmen erin.

Heb toen een wikkeldoek (baby boum) gekregen van mijn mama en dat houd haar lekker warm. Zou haast in haar plaats willen liggen. :mrgreen: Dus ik zou gaan voor een wikkeldeken. :wink:

Deze is het, maar dan roze en paars bij mij. :wink:

wikkeldeken!

in de knippie baby staat een patroon hoe je er eentje kan maken, scheelt in de kosten dan! en je kunt eigen kleurtjes of patronen kiezen!

Wikkeldeken.

Hebben wij op meerede manieren plezier van dan alleen als we naar buiten gaan.

Thijmen is van september en hem deed ik altijd een warm dekentjes om als we naar buiten gingen.

vond ik veel makkelijker, want meestal gaan ze alleen in de mc als er gereden word.

Maar zo’n auto is binnen enkele tijd op temperatuur en dan is zo’n voetenzak weer erg warm een deken is dan makkelijk even af te halen om hem buiten weer makkelijk om te doen.

Voetenzak gebruikt… :thumbup:

Ik heb beide! Hier zaten ze zelfs in de wikkeldeken en in de voetenzak. Maar ze kwamen dan ook vanuit het warme ziekenhuis waar ze weken lagen, zo de kou in.

Nu gaan ze in de voetenzak, maar de wikkeldeken is ook :thumbup:

Vind wel dat ze in de voetenzakken van de MC zo snel zweten.

Ja das ook weer een nadeel, in de auto is het dan warm en dan eruit is het weer koud :thumbdown: , maarja wikkeldeken kun je in de auto los doen toch??

Welk merk raden julli dan aan ?? Lodger Wrapper is dat iets :think: :think:

Ik heb van de mei 06 moeders 2 Snooze-wikkeldekens gehad voor de geboorte van mijn zoontjes :inlove: :inlove: Echte aanraders :thumbup:

ik heb de lodger shelter gebruikt bij de 2e.

wij zaten precies hetzelfde als bij jullie, de oudste hoog zomer en de 2e in december.

ik vond het super handig.

al gebruikte ik hem niet als draagzak ivm rug en bekkenklachten.