voetbal

Louis van Gaal, Frank Rijkaard en Leo Beenhakker staan voor de troon van God. God zegt ze: voordat jullie naar binnen mogen moeten jullie eerst vertellen waar jullie in geloven.



Leo Beenhakker is als eerste aan de beurt. Hij kijkt God in de ogen en zegt: Ik geloof dat voetbal het voedsel des levens is, voetbal brengt zoveel mensen samen. Van de sloppenwijken van Sao Paulo tot de vilawijken van Chelsea. Ik heb mijn leven gewijd aan het overbrengen van dit plezier aan alle mensen van de wereld.



God kijkt op en biedt Leo Beenhakker een plaats links naast hem. Nu is Frank Rijkaard aan de beurt. Rijkaard gaat er heel plechtig bij staan en zegt: ik geloof dat moed, eer en passie de fundamentele dingen uit het leven zijn en ik heb mijn hele loopbaan als speler deze drie fundamenten uitgedragen in mijn spel. God, geëmotioneerd door deze woorden biedt Rijkaard een plek rechts van hem aan.



God kijkt naar Louis van Gaal en vraagt hem: waar gelooft U in, meneer van Gaal? Van Gaal zegt: ik geloof… dat U op mijn stoel zit.

L.O.L!



:mrgreen: