iemand ervaring met zo’n voet voor een droogmolen?
Geen ervaring, maar ik zou er niet eens aan beginnen. Ik denk dat ik, hier aan de kust, continu mijn was van de grond aan het oprapen zou zijn. :think:
Is dat niet voor een camping droogmolen?Zo’n kleintje dus die je anders op je dissel zet? Lijkt me voor een grote droogmolen niet echt stabiel, denk dat het bij een vleugje wind al om gaat.
Die lijkt mij ook niks, hier liever een parasolvoet.
Ja, ik heb er zo eentje. DE droogmolen is een kleintje, eigenlijk voor op de camping of zo, maar dat is voor mij niet erg want ik kan niet hoog tillen en was op hangen. Bij mij zitten en voor deze poot (poten 3) een soort van haringen bij dat ik 'm in de grond kan vastpinnen en dan staat 'ie muurvast.
Wat is je vraag precies, wat wil je weten?
nou ja, wilde weten of het een beetje stevig is voor een normale droogmolen. Heb niet zo’n gat in de grond zeg maar, dus vond dit ook wel een idee
kun je dan niet beter zo’n voet nemen die je in de grond moet slaan? Die kun je gewoon los kopen, bij marskramer bijvoorbeeld…
@Amy82 wrote:
nou ja, wilde weten of het een beetje stevig is voor een normale droogmolen. Heb niet zo’n gat in de grond zeg maar, dus vond dit ook wel een idee![]()
Ik heb ook geen gat in de grond (tegels) en heb daarom dus ook deze gekocht, haha! Bevalt mij prima! :thumbup: Bij wind leg ik er een zak zand op of kan 'm dus met die haringen in de grond draaien (maar dat vind ik te veel werk :oops: en doe ik dus eigenlijk nooit :shifty: )
Mijn molentje is ong iets hoger dan neushoogte hoog. Precies goed voor mij! Ik kan 'm helemaal inklappen en 'm dan wegzetten in de garage. Als ik echt last heb, zet ik 'm lager op; op borsthoogte of zo.
De poot van onderen is een 3-poot en van boven dus een 4-kant. Ook zet ik wel eens 1 kant van dat vierkant tegen de schutting met wat wind, staat 'ie ook stevig.
Mij bevalt het dus wel!

crien; maar jij hebt hem dus niet voor in de tuin? dat moet ie bij ons wel dus.
wisje; ja dan moet ik eerst een tegel uit de tuin halen… zal het eens met manlief erover hebben :mrgreen:
hoeft geen hele tegel… klein hoekje eraf en rest gewoon terugleggen…
Lijkt me minder werk dan elke keer met de poot “zeulen”
@Amy82 wrote:
crien; maar jij hebt hem dus niet voor in de tuin? dat moet ie bij ons wel dus.
Jawel, ik gebruik 'm wel in de tuin. En ingeklapt staat 'ie in de garage. Ik ‘sta’ 'm zelfs nu te gebruiken 8) Maar ik heb een 3-poot dat lijkt me eerlijk gezegd handiger dan een 4poot
@Amy82 wrote:
nou ja, wilde weten of het een beetje stevig is voor een normale droogmolen. Heb niet zo’n gat in de grond zeg maar, dus vond dit ook wel een idee![]()
Wij doen hem in de parasolvoet. Ideaal

denk idd om een stukje steen uit terras te halen om zo’n gat erin te maken
thanks voor de antwoorden
mijn ervaring is dat met harde wind de droogmolen van de buren bij ons over de schutting hangt :lol: die hebben dus ook zo’n ding en ik geef hem dan maar een setje terug zodat de was niet tegen de schutting blijft hangen.
Zelf hebben wij ook zo’n ding in de grond gemept, ideaal.