Voelen kindjes bevalling aankomen??

Even een vraagje, de laatste daagjes zijn de kids uit hun doen, snel huilen erg aanhankelijk naar mij en willen het liefst bij mij zijn ipv school of kdv.

Nu heb ik vrijdag/zaterdag duidelijk een verandering van hormonen doorgemaakt want ik ben niet erg lief geweest tegen mijn man en heb vreselijke huilbuien gehad om eigenlijk niets :oops: :oops:

Vannacht heb ik alleen maar wakker gelegen van felle steken in mijn blaas/lies/kruis en vanmorgen voelde mijn schaambeen zo broos/beurs dat het kan zijn dat ze ingedaald is :eh:

Het voelt ook ‘voller’ in mijn bekken, buik lijkt lager te staan :eh:

Kan het zijn dat Merel en Jorre aanvoelen dat er snel een verandering gaat plaatsvinden? Zoals kindjes kunnen aanvoele dat mama zwanger is zonder dat ze daar iets van gehoord hebben.

Zijn er mama’s die achteraf kunnen constateren dat het veranderde gedrag van de kinderen idd aangaf dat de bevalling opkomst was??

Kan het me niet meer zo herinneren van Merel rondom de bevalling van Jorre, wel de hormoonbui :oops:

Ben benieuwd :mrgreen:

hier een oudste die wel heel duidelijk voelde dat ik zwanger was… hij vertelde het mij/ons namelijk voor ik uberhaupt getest kon hebben. Heel stellig…

Bij de (nu nog) jongste zat hij naast me op de bank toen hij heel serieus vertelde dat ik een baby in mijn buik had en deze niet dood ging :shock: (had vlak daarvoor een ma gehad, waarvan zij niks wisten) en bij deze zw.schap was het meer terloops dat hij zat te vertellen wie er allemaal een baby in de buik hadden en in dat rijtje kwam ik ook voor.

Maar toen de (nu nog) jongste geboren werd niks gemerkt van ander gedrag van de heren…

Ik geloof daar wel in. Mijn oudste taalde weinig naar de baby in mijn buik. Vond het wel leuk hoor maar niet zoals mijn nichtje bij mijn zus deed aaien en kusjes geven op de buik bijv.

Tot ik ineens met 35.5 week op controle ging bij de VK…we gingen weg en hij zei, de baby komt bijna hoor! De vk en ik zeiden nog nou hij mag nog wel even blijven zitten. Nee hoor zei hij resoluut.

Sindsdien was hij ineens heel aanhankelijk en opeens s avonds mijn buik willen zien en voelen :inlove:

En bizar maar een week later ben ik te vroeg bevallen :shock:

En? Aan je banner te zien ben je ook een week later bevallen ongeveer :mrgreen: :inlove: