Voelen jonge kinderen dingen aan?

Hier ook een dochter die al heel snel wist dat mama zwanger was! We hadden negatief getest, maar Jinte bleef maar volhouden dat er een baby in zat. En ja hoor, twee dagen later toch positief getest! :smiley:

Ze heeft zich alleen niet uitgelaten over het geslacht, maar gelukkig wisten we dat snel genoeg na de 20 weken echo!

Hier ook een meisje die voordat ik positief teste zei dat ik een baby in mijn buik had :inlove: . Zelf had ik een sterk gevoel dat ik al zwanger was maar de test bleef negatief maar Y.eline bleef volhouden dat ik een baby in de buik had en ze heeft gelijk gekregen :inlove:

OH Sneeze wat eng…



Wat naar om te horen dat kindje dat zegt voor je gaat vliegen

Amélie zei ook voor dat we wisten dat het een meisje was, dat ze een zusje kreeg, maar ze bleef ook zeggen: een zusje en die zit op de glijbaan. Dat heeft ze tot het einde vol gehouden, maar wat ze ermee bedoeld(e) :think:



Mijn neefje kreeg een groter bed omdat hij daar aan toe was en niet omdat er een tweede zou komen. Maar toen ze het ledikant op gingen ruimen zei hij: die is voor de baby. 3 weken later testte mijn schoonzus positief. Met de 20 weken echo was hij mee en de gyn. vroeg mijn schoonzus: heb je een voorgevoel wat het word? En mijn neefje antwoord: jongen! En dat bleek dus te kloppen :mrgreen:

Sneeze, dat lijkt me idd wel een beetje eng, maar aan de andere kant kan ik me voorstellen dat kinderen het daar in spel ook over hebben. Als ze bijv. op school/creche met autotjes e.d. spelen.



Morgen weet ik het, begin een beetje nerveus te worden :shifty:

Sowieso of alles goed is met ons kleintje, en natuurlijk of peuter gelijk gaat krijgen :wink: Als ik terug ben zal ik het hier ook wel even laten weten :angel:



Ik zag dat 78 procent van de stemmers hier peuter gelooft :shifty: :mrgreen:

Spannende dag vandaag!! Ben benieuwd!

Succes!!!



Sneeze wat eng zeg!

Maar ter geruststelling: een hele tijd geleden waren wij vlakbij schiphol om even een pauze te nemen van het rijden.

We lieten mijn oudste de vliegtuigen zien en hij vond het prachtig.

Zegt ie ineens naar een vliegtuig wijzend BOEM!

Nou toen hadden wij ook wel de kriebels hoor, maar met dat vliegtuig gebeurde niks.

succes vandaag

Ben zeer benieuwd…

Ik hoop ergens dat hij ongelijk heeft, zodat ik wat geruster het vliegtuig instap :angel:



Maar hoop natuurlijk vooral dat de echo er goed uitziet of het er nu 1 is of stiekum toch 2 :pray: :wink:



Ik heb natuurlijk geen idee wat ze doet en ziet op de PSZ 1 dagdeel en bij de gastouder 1 dag, maar ze heeft nog niet eerder iets met vliegtuigen gehad of gedaan of uitgebeeld. Gelukkig heeft ze het daarna ook niet meer herhaald :slight_smile:

Spannend hoor!!! Nog even en dan weet je het.

@Sneeze wrote:

Ben zeer benieuwd…

Ik hoop ergens dat hij ongelijk heeft, zodat ik wat geruster het vliegtuig instap :angel:

Misschien even navragen wat ze met 'boem' bedoelt. Misschien wel gewoon de landing?

Morgen weten wij het zeker!



Mijn zoon zegt steeds dat er een jongen in mijn buik zit dus … i’ll let you know morgen :wink:

@Formally known as Vuegje wrote:

Morgen weten wij het zeker!



Mijn zoon zegt steeds dat er een jongen in mijn buik zit dus … i’ll let you know morgen :wink:




Als de mini noor tenminste wil meewerken dan he :wink:

Bij de jongste zelfs een keer extra terug geweest bij de 20 weken echo omdat hij niet eens de ‘gewone’ dingen wou laten zien … laat staan tussen de benen liet kijken :lol:

hahah das helemaal waar :inlove:



Maar door een vorige echo hebben we wel gezien dat de kleine enorm reageerd als je een warme hand op de buik legt, dan knuffelt hij/zij er helemaal in :inlove:



dus met ene beetje geluk! hehe



hoe dan ook! morgen laat ik wel wat weten, of we het gezien hebben of niet :inlove:



en zoniet ik ken iemand met een echo apparaat dan sta ik die dag nog voor haar deur hahahhhahaa

Jaaaaaa het zijn er…























1 :mrgreen: :inlove:



Ben eigenlijk wel een beetje opgelucht :oops: 2 of 3 was natuurlijk wel bijzonder geweest, maar 1 past beter in ons huis en auto :angel:

Dus peuter meteen verteld dat we echt maar 1 baby in de buik hebben gezien.

We zagen we 2 armpjes zwaaien en hij/zij stuiterde een paar keer op en neer :inlove: :lol: Het is nu 4cm van hoofd tot stuit, klopte met de zwangerschapsduur en zag er zover ze kon zien allemaal goed uit :dance: :inlove:



Dus helaas voor alle stemmers, onze zoon had het mis :mrgreen:



Ben zo blij dat alles goed was :inlove: Zal zo de echo even showen, jammer genoeg lag uk toen net weer helemaal stil, dus armpjes en beentjes zie je op het plaatje niet, wel de romp en hoofdje. :wink:



:-* Amaya.

@Formally known as Vuegje wrote:

Morgen weten wij het zeker!



Mijn zoon zegt steeds dat er een jongen in mijn buik zit dus … i’ll let you know morgen :wink:




Spannend, ben benieuwd morgen! :inlove:

Gefeliciteerd met jullie nieuwe spruit :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:



Ik wens je een spoedige zwangerschap aan!! :inlove:

Dankjewel! :inlove: :-*

Jij natuurlijk ook he, schiet al aardig op bij jou!





Helaas door het scannen wat streperig, maar mag ik jullie voorstellen aan onze uk! :inlove: :inlove:

wat een mooie echo zeg!!! Streep of niet hij is heel duidelijk!!





Geniet ervan :smiley:



Jah he! het gaat snel deze keer, we zitten alweer op de helft … maar goed de langste weg komt nog zeg ik dan weer. want de eerste maand van de eerste helft krijg je gratis maar bij de 2de helft is het meestal die laatste maand die zo lang aanvoelt hahaha



ale bij mij toch :mrgreen:

Mooie echo Amaya!

nou das duidelijk… 1(!) heel mooi kindje! :inlove:

Fijne zwangerschap toegewenst.