voel me zo machteloos

heb het verhaal hier al eens eerder getypt over onze zoon van ruim 6 die nog in de broek poept (of in ieder geval ontlasting verliest.)



ik vraag het me af of hij het echt niet voelt.



vandaag heeft hij werkelijk waar 4x in de broek gepoept.

en hij zegt het niet te voelen, ik weet niet meer wat ik moet.



had van de week de ka al weer gebeld, hij belt maandag terug.



ik wil dat hij lichamelijk onderzocht wordt nu, en ook echt onderzocht, dus niet alleen een beetje drukken op de buik, maar dat ze er binnen in kijken.



ook wil ik een verwijzing weer voor de poep en plas poli

we zijn hier nu al 1,5 jaar druk mee en worden vh kastje naar de muur gestuurd



ben zooooo bang echt zoooo bang dat hij gepest gaat worden op school.



maar het lijkt hem zelf niets te interresseren, gisteren was hier een vriendje slapen, en hij trekt gewoon zijn poep broek uit waar dat jongetje bij staat

Oh meis ik zie dat er nog niemand gereageerd heeft. Ik kan je ook niet veel zinnigs vertellen behalve dat ik vroeger pas laat zindelijk was mbt ontlasting. Trauma achtig iets met te harde ontlasting en pijn en zo’n cirkeltje waar je dan in terecht komt. Maar ik weet wel dat ik ondanks het niet zindelijk zijn ik ‘maar’ eens per dag ontlasting had. :think: Het lijkt dan ook dat 4 x per dag wel erg veel is. Misschien dat de poeppoli je daarmee kan helpen want het is idd iets waar je als ouders geen macht over hebt. :hug: En frustratie helpt ook al niets. Ik hoop dat jullie een oplossing vinden. :-*

toevallig gisteren de KA aan de telefoongehad.



en we worden doorverwezen naar de incontinentiepoli :dance: :dance:



ben er zoooo blij mee en hoop zo dat het hem gaat helpen

Top alleen al het feit dat er iemand (met veel verstand van zaken :wink: ) met jullie gaat meekijken en meedenken kan al opluchten! En wie weet duurt het vinden van de oplossing ook niet lang. :thumbup: