Voel me trots, op mijn gekke haan.....

Buurman vroeg paar weken terug of hij mijn haan mocht lenen, omdat een van zijn hennen broeds was.

Ik had geen idee of hij “het wel deed” :mrgreen: omdat hij nog jong is en ik hem hier nooit wat zag doen :wink:



Nu ging ik net even wat terug brengen en kreeg het goede nieuws dat Bink vader is geworden! 4 kleine kuikentjes zijn er al, 5 eitjes liggen nog.

Ze lijken precies op paps, mooi zwart :inlove: :inlove: :inlove:



Hoop stiekum dat een van mijn mutsen ook broeds gaat worden…



Ben gewoon trots op hem, zijn zulke dotjes… lol… wat die stomme beesten niet teweeg brengen :oops: :oops:

oh je bent een beetje oma geworden :inlove:

Hihi.

Zijn hennen niet vaak broeds? (ik heb er totaal geen verstand van, maar ik zie het al voor me, zo’n hele hok vol met kuikentjes :lol: )

ooo wat leuk!

Wij hebben 8 kippen en 1 haan. En dit voorjaar al 60 kuikentjes :mrgreen: :shock: :inlove: :inlove: :inlove: !

Suuus, maak me niet jaloers!!!



Hoop ze hier ook broeds worden. Heb er twee wyandottes bij lopen, dus zou moeten gaan. En dan mijn nieuwe aanwinsten gaan leggen (lohman hennen) dan zou het goed moeten komen…

@Suuus wrote:

ooo wat leuk!

Wij hebben 8 kippen en 1 haan. En dit voorjaar al 60 kuikentjes :mrgreen: :shock: :inlove: :inlove: :inlove: !




Maar wat doe je daar dan mee :think:

@Bella wrote:

@Suuus wrote:
ooo wat leuk!

Wij hebben 8 kippen en 1 haan. En dit voorjaar al 60 kuikentjes :mrgreen: :shock: :inlove: :inlove: :inlove: !




Maar wat doe je daar dan mee :think:




Nou daar ben ik ook benieuwd naar.

Verkopen waarschijnlijk wat moet je met 60 kuikens hahaha! :inlove:



Maarre wat leuk dat die haan het zo goed doet!

en ik lees elke keer baan ipv haan. :doh:



Maar super leuk hoor. :thumbup:

@Kwakje wrote:

en ik lees elke keer baan ipv haan. :doh:



Maar super leuk hoor. :thumbup:




heb je gedronken dan :mrgreen:

dan lees ik ook schots en scheef :oops:

@Gab wrote:

@Kwakje wrote: