Ok… mamma mocht een avondje uit… Daantje bij Opa, en samen met Oma de hort op, zingen in het centrum, kaai gezellig, keihard meebleren met allerlei liedjes… en niemand die je raar aan staat te kijken… Mijn moeder en ik hebben lol voor tien gehad…
toen we terug kwamen, vertelde mijn vader dus dat Daan vanaf het moment dat we de deur achter ons dichttrokken, heeft gehuild, nee gekrijst… :oops: Ik had hem expres al zelf mee in bed gelegd… en dat liet ie toe, hij was nog wat aan het mummelen, maar dat doet hij hier ook wel eens… Tot goed 22.00 heeft ie gehuild… het arme ventje…
Ondanks dat ik het leuk heb gehad, voel ik me nu toch wel schuldig… voor mijn plezier heb ik dat ventje zo’n verdriet gedaan. Toen we terugkwamen lag hij overigens wel lekker te slapen, en heb hem lekker laten liggen, zou morgen toch daarheen gaan voor koninginnedag…
Maar het blijft knagen… het arme ventje, het was ook de eerste keer dat hij uit logeren ging… dus de eerste keer in een vreemd bedje… Ik denk de volgende keer toch wel twee keer na voor ik weer zoiets ga doen, dan maar even nog niet een avondje stappen…
Ach meid :hug: ik kan me voorstellen dat jij je schuldig voelt.
Maar je kon dit toch niet weten :-*
Daan is het nu allang weer vergeten dat hij zo moest huilen :mrgreen:
Dus probeer je niet langer schuldig te voelen :hug:
Wat fijn zeg dat je zo lekker uit je dak bent gegaan :dance:
Ooo, ik herken het helemaal! De eerste keer dat Hailey bij mijn ouders ging logeren heeft ze ook tot half 10 gehuild. Mijn vader heeft toen al die tijd met haar op zijn arm rondgelopen. Daarna is ze gelukkig toch in slaap gevallen. Ik belde rond 11 uur naar mijn ouders en toen vertelde mijn moeder dat ze zo gehuild had maar dat ze uiteindelijk toch op mijn vaders arm in slaap gevallen was.
Op zo’n moment voel je je zoooo schuldig en rot!
Maar nu gaat het logeren bij opa en oma heel goed hoor :mrgreen:
Madammeke slaapt daar 's ochtends zelfs tot een uurtje of 9 uit terwijl ze thuis altijd om 7 uur al present is. En daar ben ik dan weer jaloers op :lol:
Hee ik snap je helemaal.
Ik zou me ook zo schuldig voelen
(en ga dus niet weg als er geen oppas aan huis is…)
Vervelend zeg…maar dit wil niet zeggen dat t de volgende keer weer zo gaat… maar mischien kun je idd de volgende keer de oppas aan huis hebben,en pas gaan als de kids slapen…
Hier beide kids van kleins af aan gewend uit logeren te gaan…mijn ouders wilden dit graag omdat wij er ook zo aan gewend waren en zij toen ook leuke dingen konden doen samen…hier gaan dus geregeld de kids uit logeren,en gaan wij lekker de hort op…de kids vinden het geweldig…
Hoi Marieke,
dit berichtje heeft niets te maken met het stukje dat jij in het forum hebt gezet, hoor. Toevallig zat ik een aantal berichten te lezen en zag dat jij Marieke heet en 2 zoontjes hebt, waarvan één Daan heet. Ik heet ook Marieke en ben vier weken geleden bevallen van een zoon; Daan! Grappig hè, groetjes Marieke