Voel je de baby bewegen tijdens de bevalling?

J.esse heeft me tijdens mijn weeen nog helemaal lens geschopt. ik was zo aan het hopen dat hij er rustig van zou worden, maar helaas :smiley: het was ook best een vervelend gevoel.

hij was tijdens mn zwangerschap ook erg druk, en nu ligt hij ook niet vaak stil :smiley:

Ik kan het me eigenlijk ook niet herinneren… :think: :oops:

Heb voor mijn gevoel alleen weeen(storm) gevoeld.

En tijdens de uitdrijving een heeeeeel branderig gevoel daar beneden, maar bewegingen van de jongens???

Hier ook geschop tussen de weeen door. Zelfs tijdens de persweeen heb ik hem nog gevoeld.

nou ik zal je zeggen geen idee :think:

Eeehm… Ja Lenn liet tot het laatste moment mijn buik echt golven door de bewegingen! :o

Nika was in het begin van de ontsluitingsweeen (werd ingeleid) heel erg druk, daarna heb ik haar niet meer gevoeld volgens mij :think:

Volgens mij heb ik niks meer gevoeld behalve de weeën… maar misschien ben ik dat gewoon vergeten.

Toen D. zijn hoofdje eruit kwam (toen het stond heet dat geloof ik) was hij met zijn hoofd heen en weer aan het draaien…aan het wroeten zeg maar om eruit te komen…

Iedereen die bij de bevalling was zag het en benoemde het en ik voelde het :silenced: Het was een heel naar gevoel en idee want het was een langdurige bevalling en op dat moment zakte zijn hartslag ook ineens enorm dus hij moest er ook nodig uit. Net alsof ie boos was dat ie er niet uit kon komen ofzo…

Verder geen andere lichaamsdelen gevoeld en bij mijn dochter helemaal niks (of niet op gelet verder)

Zelfde als bij Clari…(alleen zakte zijn hartslag niet gelukkig)

toen Daimen zijn hoofdje stond ging hij liggen wroeten, ik vroeg de verlosk. nog of ze niet zo wou vroeten whahaha. Dacht dat zij dat deed :mrgreen:

Voelt niet fijn!!

Verder geen idee of ze schopten, niets van gemerkt iig