Hoi,
Sinds half januari zijn wij aan het klussen. Nu had ik vorige week woensdag mijn piek volgens de ovulatietest. Natuurlijk woensdag meteen geklust.
Ik voelde me vrijdag en zaterdag echt heel zenuwachtig zonder reden (nog nooit gehad, heel apart). Echt zo’n kriebel de hele tijd bovenin mijn buik alsof er iets heel gaafs gaat gebeuren. Zondag was dat bijna weer weg. Gisteren kreeg ik opeens krampen in mijn lies (links iets meer dan rechts) en die heb ik nu nog steeds. Ik moet pas volgende week donderdag ongi worden dus ik hoop dat het wel een goed teken is… voelen jullie ook vanalles nu je geen pil meer slikt?
Sinds me miskraam voel ik vanalles! Vorige maand was ik er bijna heilig van overtuigt zwanger te zijn, maar helaas!
Heb al een paar keer gemerkt dat je lichaam je goed voor de gek kan houden eigenlijk.
Hoelang ben je gestopt met de pil, vanaf half januari?
Spannend dit allemaal he?! Vind het soms echt om te schreeuwen haha.
Reken maar dat ik dat herken. Opeens ben je je zo ontzettend bewust van je lichaam. Je voelt elk steekje, elk borreltje en elk krampje in je buik en alles lijkt ineens naar zwangerschap te wijzen. Gek kan je er van worden!
Mijn enige advies, wacht het rustig af. Maar ik weet maar al zo goed dat dat ooooooooooo zo moeilijk is. Succes ermee, en natuurlijk hoop ik voor jullie dat dat wat je voelt echt op een zwangerschap wijst
Als eerst wil ik zeggen dat je moet proberen om rustig te wachten tot je nod. Ik weet dat het heel moeilijk is. Wij proberen vanaf oktober 2008 zwanger te raken. Na een paar maanden stoppen met de pil, begon ik mijn lichaam beter te kennen en dan ga je ook van alles voelen in je lichaam en dat breng je dan weer in verbinding met een zwangerschap.
Het kan net zo goed zijn dat je het wel goed voelt.
Ik hoop voor je dat het snel raak mag zijn …
@Cin. wrote:
Sinds me miskraam voel ik vanalles! Vorige maand was ik er bijna heilig van overtuigt zwanger te zijn, maar helaas!
Heb al een paar keer gemerkt dat je lichaam je goed voor de gek kan houden eigenlijk.
Hoelang ben je gestopt met de pil, vanaf half januari?
Spannend dit allemaal he?! Vind het soms echt om te schreeuwen haha.
Ik ben vanaf half januari gestopt. Vind het inderdaad erg spannend. Nog een kleine week… maar ik voel niets meer dus ik denk dat het niets wordt deze keer… :?
heb je ook een regelmatige cyclus?
Duim hartstikke voor je mee, meid!
Weet hoe moeilijk het soms is! :hug: