Voedingstijden

Goeiemorgen,



Levi is nu 3 maand. hij krijgt 5 voedingen.

ca. 7uur/11uur/3 uur/19.00uur en 23.00 uur.



De laatste fles gaat er niet meer helemaal in.Hij is dan zo moe,we moeten hem er ook voor wakker maken.Nu doe ik elke dag de laatste iets eerder.Zit nu op 22.30.Drinkt m alsnog niet leeg,maar slaapt nb wel langer door.(wordt nu tegen half 7 wakker).

Op cb zeiden ze dat ik de laatste tussen half 10 en 10 mocht doen,aangezien hij tegen 23.00 uur in zijn diepe slaap zit.maar…

Als ik de fles tegen half 10 geef,dan zit er toch veelste weinig tijd tussende laatste 2 flessen?Dan drinkt hij t toch niet op? Heb al 210 geprobeerd en dan om de 5 uur,maar dat werkt nog niet.



Hoe zitten jullie met de tijden?En wat als hij smorgens nog langer doorslaapt?



Groetjes silvana

Wij moeten ook die 5 flessen geven, en maken daarvoor onze zoon ook wakker tussen tien en elf uur 's avonds. Maar omdat hij pas om half tien 's morgens zijn eerste fles krijgt (eerder slaapt hij nog), kunnen er geen 4 of 4,5 uur tussen zitten. Daarom geef ik hem altijd zijn fles na 3 a 3,5 uur al. Dus meestal: 09.30, 13.00, 16.30, 19.30, 22.30

Anders komen we er gewoon niet aan. Die drinkt hij hier vaak wel leeg, soms laat hij 20 cc staan, maar dat kan denk ik niet zoveel kwaad.

Is dat een idee, elke fles gewoon wat sneller geven? Het is wel lekker, want onze zoon huilt dus zo goed als nooit om zijn fles, omdat hij ze toch al snel weer krijgt :slight_smile:

je bedoelt sneller opelkaar? ik dacht dat ie t dan niet opeeet,maar ik kan t proberen.Lekker zeg dat je kindje zo lang slaapt smorgens

Wij hebben hetzelfde hier.

Het leifst geef ik de laatste fles tussen 22.00 en 22.30 zodat ik zelf ook op tijd naar bed kan.

Maar dat komt vaak niet zo goed uit maar ik geef hem 1 x gewoon eerder de fles.

Vanmorgen was het 7.00,11.00 normaal zou hij dan om 15.00 weer moeten maar ik geef hem dan zo tussen 14.00 en 14.30 de volgende.Dan rond 18.00 weer en de laatsterond 22.00.Dit werkt tot nu toe wel goed.

hoi esmie,



dt ga ik zo ook paar proberen.ik moet de oudste toch van de psz halen om 15.15 uur,dus dan doe ik de fles zometeen om 14.15.

Ben benieuwd…

@Sunce wrote:

je bedoelt sneller opelkaar? ik dacht dat ie t dan niet opeeet,maar ik kan t proberen.Lekker zeg dat je kindje zo lang slaapt smorgens




Ja idd, gewoon wat sneller geven, voor hij er zelf om ‘vraagt’. Dat werkt hier best. Hij drinkt het hier ook niet altijd helemaal op, maar meer dan 20 cc blijft er nooit staan. Succes!

En is het gelukt?

Yep,



alles op en eerder de fles.Dus jullie tips werken!

Vanaaf geef ik de fles tegen 22.15 denk ik,ben benieuwd…