Weet iemand waar je betaalbare voedingsshirts zonder extra ruimte voor de buik kan krijgen?? Ik bedoel, ben niet meer zwanger, m’n kind is 3 maanden, ik heb m’n ouwe buik allang weer terug (en die was al nooit plat, heb totaal geen behoefte aan shirts die dat benadrukken) ik wil een gewoon tshirt met voedingsfunctie dat me niet meteen een kapitaal kost.
Ik heb er 1 gevonden bij H&M maar ja, Emma vond het gisteren nodig om daar overheen te kotsen dus toen werd het weer improviseren met gewone shirtje want het wordt een beetje koud om met de buik bloot te zitten en in het openbaar wil ik dat zowiezo niet. Na een kort rondje stad grommend bij h&m een paar simpele hemdjes met buikruimte gekocht, vestje erover, dan heb ik tenminste wat, maar het was niet wat ik zocht.
Prenatal ben ik niet geweest, hebben die wat of kan ik me die moeite besparen? Heb mt 44 en grote borsten (85G op het moment) dus het moeten wel shirts zijn waar wat in past, die van de hema vond ik er bijv. erg klein uitzien (en die hadden ook nog die door mij zo vervloekte extra buikruimte, begint echt een frustratiepuntje te worden geloof ik :mrgreen: )
mmm ik heb een paar van de H&M en hoewel je die ook als zw.schaps shirt kan dragen… als je dat niet gedaan hebt en dus niet uitgerekt is is het geen buik benadrukker.
Verder draag ik ook gewone shirts met een hempje eronder.
Van die spaghetti hempjes van de hema. Niet te duur en die schuif je vrij makkelijk naar beneden onder je borst waardoor je niet met blote buik en rug komt te zitten en je ook niet persé een voedingsshirt aan hoeft.
Die hempjes houden zich heel goed, maar na 2x langdurig voeden en dus onder de borst trekken en terug sjorren… raakt de rek er nu langzaam wel een beetje uit :lol: (maar in totaal voed ik dan ook al ruim 3 jaar EN ik ze zelfs in de wintermaanden van mijn zw.schappen gedragen!)
Ja zo een van de hm heb ik ook dus ik dacht dat ik eruit was, maar de andere kleurtjes/ modelletjes die ik daar uit het rek pakte hadden allemaal een aangerimpeld voorpand midden onder de borsten, wat precies de blub benadrukt die ik liever niet benadrukt wil zien :mrgreen:
Dat met die hemdjes doe ik ook en werkt op zich wel aardig maar ik vind het toch wel fijn om een paar shirtjes te hebben waarmee ik haar makkelijk kan aanleggen zonder veel gepluk of geprul en zonder gelijk de hele handel bloot te leggen (want het is nogal wat handel :mrgreen: ) want in groter gezelschap en op openbare plekken vind ik dat toch wat minder prettig
En een shirtje is dan een beetje weinig, hij moet ook wel es in de was en Emma spuugt bijna nooit maar gisteren dus precies wel over dat shirt :?
Ik heb ze ook van de H&M maar liefst 5 stuks en ze zitten gewoon strak.
Althans bij mij wel en ik heb maat 46.
Bij Prettymum verkopen ze online ook mooie shirtjes. Vooral het ‘Carriwell Short Sleeve Kaj’-shirtje vind ik zelf erg mooi en lijkt me ook heel handig…
Zelf doe ik’t idd met HEMA naadloos- hemdjes en daar een gewoon shirtje overheen- of een vestje. Ik weet nog van Jasper dat ik na 3-4md eigenlijk niet meer buiten of in het openbaar voedde omdat ie veel te snel afgeleid was. Dus ik verwacht ook met Robin dat ik vooral een rustig plekje moet zoeken :roll: