Voedingsschema 23 weken

Hallo,

Ik ben de trotse moeder van een dochter van 23 weken. Ik ben verschrikkelijk aan het rommelen met haar voedingsschema.

Ben sinds 4 weken begonnen met bijvoeding en dit vind ze erg lekker.

Dit is haar schema nu:

6.30 fles 180+ 6

10.30 fles 150+5

11.30 half potje fruit

14.30 fles 150+5

18.00 half potje groente

18.30 fles 120+4

22.00-22.30 fles 180+6

Nu wil ik graag de laatste fles laten vervallen. Heb al een keer geprobeerd er nutrix rijstebloem bij te doen, maar daar raakt ze verstopt van. Ze krijg trouwens nutrilon omneo.

We moeten haar bijna altijd wakker maken voor de laatste fles, maar ze drinkt hem wel altijd helemaal leeg. Plus dat ze nu ineens s ochtends rond 4.30-5.00 wakker word. Voorheen sliep ze altijd wel door en moesten we haar meestal wakker maken voor de fles van 6.30.

En wanneer moet ik nu overstappen op opvolgmelk?

Wie heeft er een goed advies voor mij? Ik weet het echt ff niet meer. Heb er echt slapeloze nachten van.

Groetjes…

hi!!

Nikki is bijna 22 weken en zit sinds een paar dagen op t volgende schema… misschien dat dat wat is?

Tip heb ik niet echt… drinkt ze alle flessen leeg? anders zou ik proberen naar 4 flessen van 180+6 of 210+7 te gaan.

uhhh schema van de laatste dagen…

8 uur fles

tussendoor 1/3 potje fruit

12 uur fles

16 uur fles

18 uur 1/3 potje groente

20 uur fles

Meestal krijgt ze 180 + 6 maar drinkt dat lang niet altijd leeg. soms als ik vermoed dat ze erg honger heeft krijgt ze 210 + 7

Bij de laatste fles krijgt ze er 2 a 3 scheppen nutrix erdoor.

Maarja morgen moet ik weer werken en dan gaat ze 3 dagen overdag naar de opa’s en oma’s en dan zal het mooie schema wel weer naar de knoppen zijn haha. ook omdat ze dan om 7 uur al een fles krijgt natuurlijk. We zullen zien. Maar wie weet gaat je dochtertje wel langer slapen 's nachts als je de flessen voller doet.

Succes

hallo

femke is nu bijna 5 manden.

ik probeer dit.

6.30 fles 180+6 helemaal leeg

10.00 potje fruit maar die wil ze nu niet meer.

11.30 fles 180+6 helemaal leeg

15.30 potje groente helemaal leeg vind ze heerlijk.

17.00 fles 180+6 helemaal leeg

20.00 fles 180+6 helemaal leeg.

de fruit wil ze niet meer zat te denken om haar dan ook maar groente te geven en aan rijstebloem .

heeft iemand voor mij een tip.

en hoeveel rijstebloem moet je in de fles doen en moet je dan ook een andere speen hebben waarvan het gat groter is.

groetjes