Wie o wie heeft er een leuke en betaalbare tip voor een mooie én goed zittende voedingsbh?
Ik heb er van mn vorige zwangerschappen nog 2; ééntje van de lvera en 1 van de hma en vind het eigenlijk allebei niets.
Zou wel eens een mooi sexy ding willen vinden die gewoon goed zit (en dan ook nog eens een lijn die verder gaat dan de D-cup).
Wie helpt :mrgreen:
Ooohhh… ik heb een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele mooie gezien… alleen dacht ik best wel prijzig (tov die van de Hema dan, volgens mij iets van 90 euro). Ik heb nog ergens een foldertje van liggen, ik ga ff op zoek.
Het is een ontwerp van 2 Belgische mama’s geloof ik, ze zijn echt prachtig en heel subtiel. Ik wil er straks ook een!!! :inlove:
Ik ga even voor je op zoek, ben de naam kwijt.
Lang leve google
Ze zijn van Mammae (en dan www. en .be erachter).
Ik weet niet hoe je een plaatje hier neer moet zetten… :think:
Dus je moet even zelf kijken Maar ze zijn echt erg mooi en je kunt er heel subtiel mee voeden.
en Prenatal heeft ook leuke modeltjes zag ik een paar maanden terug, dat was in de winkel
Die van mamae vind ik erg mooi. Maar ze bevatten beugels.
En ik heb begrepen dat het toch aan te raden is om voedingsbh’s zonder beugels te dragen.
Dus ik heb 2 onsexy beugelloze bh’s van de Prenatal gekocht. (meen ik 20 euro per stuk) En volgens mij gingen die tot maat D of E. Maar zeker weten doe ik het niet.
hoewel ik zelf geen D cup heb zweer ik bij mijn voedingsbh met beugel van Anita.
Wat een heerlijk ding is dat.
Daar komt er straks zeker eentje van bij. En die zijn er ook in grotere cupmaten (sommige modellen lopen geloof ik zelfs pas vanaf D).
Beugels mogen wel, maar ze mogen echt niet knellen, dan kunnen er melkvaatjes dichtgedrukt worden met een mogelijke ontsteking tot gevolg. Het moet dus echt een goed passende beugel bh zijn.
In de kraamweek met volop stuwing dus ook nog geen aanrader (toen vond ik hem ook echt niet lekker zitten en droeg toen eentje van de Prenatal maar is het toch net niet :shifty: ).
Aangezien ik de 2e ruim 2 jaar heb gevoed, de nu nog jongste 1,5 jaar… heb ik die 2 duurdere bh’s er inmiddels echt wel uit :lol:
Oooh die mammae dingen,… zit hier bijna kwijlend achter mn pc haha.
Was ook wel van plan een poos door te gaan met voeden en zat me al te bedenken dat ik gewoon graag een beugelbh draag dan dus hoewel prijzig is dit toch wel een optie. Even goed kijken waar ze in NL verkocht worden en anders online bestellen denk ik!
Prenatal ben ik nog niet geweest, ga ik ook kijken! :thumbup:
@mamaMarije wrote:
Beugels mogen wel, maar ze mogen echt niet knellen, dan kunnen er melkvaatjes dichtgedrukt worden met een mogelijke ontsteking tot gevolg. Het moet dus echt een goed passende beugel bh zijn.
In de kraamweek met volop stuwing dus ook nog geen aanrader (toen vond ik hem ook echt niet lekker zitten en droeg toen eentje van de Prenatal maar is het toch net niet :shifty: ).
Fijn om te horen van een ervaringsdeskundige.
Misschien dat ik dan toch wel ga zoeken naar een mooie beugelbh na de kraamweken.
@miro wrote:
@mamaMarije wrote:
Fijn om te horen van een ervaringsdeskundige.
Misschien dat ik dan toch wel ga zoeken naar een mooie beugelbh na de kraamweken.
denk dat dat idd ook een prima moment is hoor voor eentje waar je wat langer mee wilt doen :thumbup:
Die van Anita! :thumbup: Kosten 45euro, maar zitten echt goed.
Zonder beugel is geen optie voor mij 8) , dan hangen ze op mijn buik… dus zeker beugel, alleen voor s nachts zonder… Die van anita gaan tot F :?
Die van die Belgische vrouwen zijn mooi, maar als je een grotere cup hebt, vergeet het maar, geen goede ondersteuning
Toevallig ben ik bij een winkel in Breda geweest, waar ik normaal ook heen “moet”. Omdat ik een kleine omvang grote cup heb. Wilde ook perse met beugels, zitten gewoon lekkerder. Even op de site gekeken en zij hebben ook Anita. Vond ze er ook nog behoorlijk uit zien!
Ik heb er eentje van 4 euro bij de wibra gehaald vorige week, als reserve dan wel maar hij zit perfect hahahaha! :oops:
Maar bestaan er wel voedings-bh’s met beugel dan?
Die wil ik ook wel graag.
Ik heb beugelbh’s van Anita genomen, in G cup (moest ze wel bestellen, in de winkel gaan ze vaak maar tot E als je pech hebt, maar groter bestaat dus wel) ze zijn wel gewoon saai en glad maar verder prima.
Ik heb het 1 week zonder beugels geprobeerd, werd er gillend gek van! Zolang het niet knelt kan het prima, heb de hele zwangerschap beugelbh’s gedragen en een jaar lang bv gegeven). Na ongeveer een half jaar ben ik weer steeds meer m’n gewone bh’s gaan dragen omdat die toch wat charmanter zaten (qua vorm onder een shirtje enzo, tsja het oog en de ijdelheid willen ook wat he) en Emma toch minder vaak dronk. Ook daar nooit problemen mee gehad.
Weet iemand de prijs van de mammae ???
Ik kan deze even niet vinden.
@Emmeken36 wrote:
Ik heb beugelbh’s van Anita genomen, in G cup (moest ze wel bestellen, in de winkel gaan ze vaak maar tot E als je pech hebt, maar groter bestaat dus wel) ze zijn wel gewoon saai en glad maar verder prima.
In de kleinere maten (sowieso t/m D) hebben ze ook mooiere modellen.
Ik heb 1 zwarte met kant. Ja het is een voedingsbh, maar wel met beugel en hij ziet er ook nog leuk uit.
Helaas heb ik het labeltje eruit geknipt waar het nummer op staat, anders had ik zo die weer besteld.
ik heb er nog wel 3 voor je liggen ( e cup )
2 heeeeeeeeeeeeeele saaie ( zwart en huidskleurig ) en 1 nieuwe van livera ( een roze met een streepje )
Wauw, heel erg mooi maar idd lekker aan de prijs :shifty:
Lenie, de BH zelf is 77,95 in NL, dan moeten/kunnen er nog kompressen bij a 9,25 per 4 stuks (deze zijn dus in hetzelfde motief verkrijgbaar als de BH’s )
Sooki, ze zijn in Amsterdam verkrijgbaar bij de Geboortewinkel, maar daar kun je idd ook online bestellen :thumbup:
Ik heb overigens ook hele mooie BV BH’s gekocht bij Joon destijds via Lingerievoortwee :thumbup: :thumbup: Hele mooie en sexy voedingslingerie voor wat minder dan de bovenstaande BH’s Ik heb ook wel een HOTmilk set van over de 100 euro, maar dat was een exclusieve :inlove:
Mam van 2, ik moet ze echt eerst even passen, heb niet zulke gemakkelijke borsten (verschil in grootte) dus het is altijd een heel gesnuffel voor ik uberhaupt iets heb dat goed zit. Bedankt voor je aanbod!
@Sooki wrote:
Mam van 2, ik moet ze echt eerst even passen, heb niet zulke gemakkelijke borsten (verschil in grootte) dus het is altijd een heel gesnuffel voor ik uberhaupt iets heb dat goed zit. Bedankt voor je aanbod!
Ik raad je aan om toch vooral voor pasvorm en comfort te gaan. Wilde net als jij een mooie voedingsbh, maar toen ik bij een lingeriezaak aan het passen was, kwam ik toch uit op een superdegelijke Anita (de 5075 dacht ik), want die met beugels pasten gewoon niet (ook door verschil in grootte). Dus ergens heen gaan en veel passen is aan te raden, anders blijf je aan het bestellen en retourneren. Als je eenmaal een fijne hebt, kun je via internet bijbestellen. Wel heb ik een heel mooi voedingsnachthemd van cache coeur.
ohhh ik zit helemaal te kwijlen bij die mammae bh’s had het al voorlief genomen dat ik bij een tweede weer een saaie v-bh van de livera zou moeten dragen met mijn maatje F … die zat trouwens wel lekker
maar die Anita is ook best leuk… die witte met roze bloemetjes vind ik wel wat hebben … heb nooit een bh met printje maar deze vind ik wel leuk