Voedingsbh

Help me ff, 't is alweer ff geleden dat ik hiermee te maken had :wink:

Ik wil graag voor de bevalling een goede voedingsbh aanschaffen, nu heb ik al cup F, twee cupmaten groter dan normaal en ik kan dus niet even naar de hema of prenatal voor een goedkoop voedingsbhtje.

Kan ik er vanuit gaan dat na de eerste stuwing ik deze cup hou of groeien ze nog meer? :think:

O ja, ik heb nu altijd beugel bh’s, die vind ik erg prettig, ik zag bij babywalz ook beugelvoedingsbh’s, heeft iemand hier ervaring mee?

Alvast bedankt! :-*

Ik had ook voor de bevalling wat BH’s aangeschaft, maar die bleken achteraf toch te klein. Nou waren dat van die goedkope van de HEMA dus zo erg was het niet. En die gaan maar tot cup C ofzo en ondersteunen nauwelijks dus daar heb je weinig aan vrees ik.

Een paar weekjes na de bevalling heb ik van Anita een aantal voedingsBH’s met beugel gekocht, die zitten super en ik draag ze nog (Sophie krijgt nog BV), dus kwalitatief zijn ze ook prima.

Even googlen, ze hebben een goede website. Volgens mij gaan ze wel tot cup F.

Die van babywalz ken ik niet.

Maar wat had je dan vlak na de bevalling aan? Die goedkope van de hema? Die pas ik dus al niet :?

Ja, die. Lastig voor jou lijkt me, want grotere maten voedings-BH’s zijn een stuk duurder, maar ik heb gemerkt dat het toch tricky is om ze voor de bevalling al aan te schaffen ivm de maat.

ms. 2e hands?!even op marktplaats ed kijken?

ik had ze wel voor de bevalling gekocht: ook van het merk anita via marktplaats…moet zeggen dat ze goed zitten en er ook nog mooi uitzien! ik heb maar E dus weet niet of ze tot f gaan…

Kijk HIER eens. De voedingsbh’s van Anita (met beugel) gaan tot cupmaat H.

Welke maat jij nodig zult hebben straks, zou ik echt niet durven zeggen. Bij mij zelf worden mijn borsten niet echt veel groter van de BV (heb ook een groooooooooote maat :wink: ), maar dat kan voor jou natuurlijk heel anders zijn… Wellicht dat je een cupmaat groter kunt kopen, maar de omvang kleiner. Als blijkt dat 'ie toch groter moet zijn zou je misschien met een tussenstukje kunnen werken… Informeer anders gewoon bij een goede lingerie zaak.

Edit beheer link verwijderd

hunkemoller heeft voedingsbh’s tot cup G…

waren volgens mij rond de 24,95…

@faizaa wrote:

hunkemoller heeft voedingsbh’s tot cup G…

waren volgens mij rond de 24,95…

Ze hebben helaas (althans dat werd mij verteld) alle voedingsbh’s eruit gegooid :?

oh echt? wat jammer!!! :frowning:

ik heb ze daar inderdaad dus 2 jaar geleden al gekocht…

Ik zag op een aantal sites idd erg mooie van anita. Maar denken jullie dat ik gewoon mijn huidige maat aan kan houden? :think:

Ik ben gelukkig ‘maar’ van een B naar een D cup gegaan, maar de grootste verandering was bij mij voor mn bevalling. De 3e dag zat i wel een beetje strak, maar met die skippy ballen die ik die dag had :shock: en dat was een dag of 2 later weer weg en had toen nog steeds D. Ik heb ook beugelbh’s van de h&m en die zitten heerlijk. Maar de gewone bh’s die ik voor mn bevalling had aangeschaft zitten mij nog steeds goed, maar weet uiteraard niet of dat bij jou ook zo is. Ik zou niet teveel aanschaffen voor de bevalling of kijk eens rond op marktplaats, dan kun je na de bevalling altijd nog goede nieuwe kopen.

Ik heb in week 38 van mijn 2e zwangerschap 1 voedingsbh gekocht.

Dit was wel een dure van Livera (toendertijd €50,-… :roll:)

Ik heb maat 85G. :mrgreen: Normaal 85E. Dus ook 2 maten gegroeid.

De bh was zonder beugel. Tijdens de stuwing was de bh wel wat strak, maar dat was juist erg prettig. :thumbup: En daarom ook fijn dat ik geen beugelbh had! Anders zit ie niet lekker… Na de stuwing paste de bh prima en na 2 weken heb ik nog 2 nieuwe bh’s bijgekocht (inderdaad die goedkopere van Hunkemuller, maar die van Livera zit toch het lekkerst…)

Nu had ik exact hetzelfde en waren de bh’s tijdens de stuwing te strak, maar dat was lekker en nu zitten ze weer goed (en ik ben weer 2 maten gegroeid tijdens mijn zwangerschap. Daarna niet meer.)

Succes!