voedingsbeha's met beugel

Wie weet van welk merk je voedingsbeha’s mét beugel hebt…? Het enige wat ik zie is zonder beugel en ik kan echt niet zonder :? Ze schijnen te bestaan (heb ik gehoord of gelezen ergens), maar waar zijn ze te koop??

Alvast mijn dank! :slight_smile:

Bij de H&M verkopen ze voedingsbeha’s met beugel!

Zitten bij mij prima en zijn ook nog eens goed te betalen!

… .borstvoedingswinkel. …

Met het bekende ervoor en erna

Ok! :thumbup: H&M heeft mijn maat niet vrees ik…heb 70E en volgens mij gaan hun maar tot cup C of niet? :think:

Ga even op die borstvoedingswinkel punt nl :wink: neuzen

Bedankt!

ik heb er eentje van Anita en die zit heerlijk.

Ze kosten wat, maar dan heb je ook wat :lol:

Ik zie het net idd, tsjonge jonge…wat moet je ook met dikke tieten :silenced: :mrgreen: :oops: Dan zit je gewoon altijd vast aan duur spul he?

zelfde maat… zelfde probleem… :roll:

Ik koop gewone bh’s en die rekken best wel mee als ik de stof onder mn (.)(.) prop… tsja… t moet ook wel betaalbaar blijven!

@peter&caren wrote:

Ik zie het net idd, tsjonge jonge…wat moet je ook met dikke tieten :silenced: :mrgreen: :oops: Dan zit je gewoon altijd vast aan duur spul he?

Leuk voor je man toch? :mrgreen:

Maar idd… je kan niet gewoon een simpel H&M-etje van 12 euro aan…

Ik kocht altijd alles van Anita… voedingsbh’s en meegroeibh’s…

Fijn spul…

@peter&caren wrote:

Ok! :thumbup: H&M heeft mijn maat niet vrees ik…heb 70E en volgens mij gaan hun maar tot cup C of niet? :think:

Ga even op die borstvoedingswinkel punt nl :wink: neuzen

Bedankt!

:think: ik heb een D-cup bij H&M gehaald, dus ze gaan in ieder geval verder dan C :mrgreen:

Hou er alleen wel rekening mee dat de beugel aan de zijkant zit, dus niet onder je borst langs! Zit heel apart in 't begin, maar wel stukken prettiger dan helemaal zonder beugel…

langs de borst?

Ik heb die van Anita dus en dat is gewoon een gewone beugel zoals bij elke andere beugelbh?! :think:

Hunkemoller heeft ze ook… zeker tot cup G…

edit… schiet me net te binnen… hunkemoller heeft ze niet meer…

Ik ken nog een merk… ook fijn… ook grote maten… werkt dmv ritsjes… :inlove:

Moet even zoeken in mn BH doos…

Morgen… :angel:

Oh wacht…

Emma Jane volgens mij…

Google es…

Leuk voor je man toch? :mrgreen:

Hij is het met je eens :lol: Alleen mag ie er nu bijna alleen maar naar kijken :silenced: :mrgreen:

Die van Anita zijn dus met normale beugels? Alleen aan de zijkant lijkt me ook niet wat..ben ze juist ook aan de onderkant nodig.

Mell, hoe bedoel jij de stof eronder proppen? Betaalbaar moet het idd blijven (ben ook niet van plan €60 voor een beha te gaan betalen), maar een goed passende beha vind ik toch wel erg belangrijk..

Volgens mij verkoopt de Babyplanet hier ook Anita :think: Daar maar 's kijken...

Ik heb idd ook Anita Voedings/meegroei BH’s! :thumbup:

Hebben ze zeker ook in gr(.)(.)te maten :mrgreen:

Ik heb ze gekocht bij de Babypl@net.[/spoiler]

Hier ook de Anita borstvoedingsbh’s met beugel maatje 85F.

Gebruik ze al 7 en halve maand en ze dragen nog steeds heerlijk!

Ze zijn wel erg prijzig, maar zijn het geld dubbel en dwars waard.

Wassen in de wasmachine (in een waszakje) en dan in de lucht drogen (niet in de wasdroger dus!)

Gekocht bij een BH zaak in Roden (Drenthe).

Succes :smiley:

Ik heb van de hunkermoller maar 70e, van die t-shirt bh’s Die hebben verwisselbare bandjes, dan maak ik die bandjes gewoon los, en prop die bh een beetje weg onder mn tiet. Hihi Staat niet zo netjes ofzo… maar werkt wel :thumbup: (die waren geloof ik ook maar 25 euro ofzo!!)

heb daar ook een paar kanten gekocht. (stja… op een gegeven moment mag t ook wel weer een beetje sexy zijn :wink: ) Daar kan ik mn tiet ook wel een beetje uittillen. Maar is wat lastiger!

Heb ook die van Anita idd (85G, nomaal had ik F maar met een beetje stuwing is het nu nog proppen!), Met grote tietuh heb je niet veel keus, dan kost het helaas gelijk een godsvermogen maar ik ben er wel blij mee, heb het een week geprobeerd met beugelloze bh’s maar ik werd knettergek! Alles werd tegen elkaar gedrukt en het was warm, zweterig, plakkerig, broeierig, kreeg er gewoon jeuk van (soms denk ik wel eens dat ik allergisch voor mezelf ben :mrgreen: ).

Heb er nu 2 maar dat vind ik eigenlijk een beetje weinig dus ik ga er nog 2 bijbestellen (op internet want winkels hebben deze maat meeestal niet op voorraad en moeten dus ook bestellen)

Caren , de livera op de Grote Markt en Lincherie in de nieuwe Ebbingestraat hebben Anita met beugel vaak op voorraad. kan je eerst even passen.