Hey meiden,
Ik hoop dat het goed staat, zouden de modies de topic anders willen verplaatsen?
Maar omdat het einde in zicht komt, en mijn bh’s bijna niet meer pas, ben ik alvast aan het rondkijken voor een bh (liefs een voedingsbh). Maar nu zag ik alleen bh’s met hoge beugels. Maar zulke hebben altijd pijn gedaan bij mij. Wie weet waar ik voedingsbh’s kan halen met een lage beugel (zie zulke beugels als bij een push-up bh).
Alvast bedankt!
Ik heb in ons dorp een speciaalzaak waar ze echt van alles mbt voedingsBH’s verkopen. Daar hebben ze van het merk Anita (kun je op Google-en) heerlijke voedings BH’s zonder beugel. Die vind ik nog altijd het fijnste gedurende BV ivm mogelijke kans op het afklemmen van melkkliertjes wanneer je met een beugel zit.
Wel een tipje, scoor niet teveel grote maten BH’s die je de eerste tijd ws wel prettig zitten na een maandje of 2/3 krimpen je borsten flink ondanks dat de BV echt prima verloopt. Ze raken dan gewend aan vraag en aanbod en voor je het weet kun je weer naar de winkel. De eerste periode maar iets vaker wassen en het doen met 2 BH’s waarna je daarna een aantal meer kunt aanschaffen. Ik meen dat de HEMA online ook BH’s voor BV verkopen. En waarschijnlijk heeft de gemiddelde Prenatal meer in het assortiment dan ze in de winkel kunnen hangen maar die wel besteld kunnen worden. Ook kun je eens proberen in het ziekenhuis bij een thuiszorgwinkel.
Ik zag toevallig vandaag of gisteren het krantje van de Kruidvat meen ik met een voedingsBH erin. En meen dat Anni Rolfi (merk wat KV verkoopt) ook een lijn heeft met voedingsBH’s. Wel enkel in de grotere filialen.
Carrywell heeft ook fijne BH’s, die zijn in een iets goedkoper segment dan die van Anita. Maar ze zijn wel duurzaam, blijven goed in vorm. HEMA heb ik ook veel. Daarvan vind ik het prettig dat ze niet te duur zijn en geen kant e.d. hebben. Na een tijdje vind ik kant wel mooi, maar die eerste maanden kan het me echt niet minder schelen…
Ik heb voedingsbh’s van de H&M gehad.
Alhoewel ik geen normale beugelbh’s meer aankon (deed zeer), zaten deze BH’s erg fijn, ondanks de beugel.