daar gaat hij
onze amy is nu 16 dagen oud
we zijn begonnen met friso standaard
maar al snel kreeg ze last van krampen spugen en slecht kunnen poepen
toen hebben we comfort erin gedaan eerst 2 schepjes standaart 1 comfort
ook zitten we te hannisen met spenen want comfort maakt het dikker
nu zitten we op 120 cc en het CB zij dat ik wel helemaal overkon op comfort nou dat ging effe goed ze was/is rustiger en spugen deed ze niet meer alleen is alles nu diaree na elke voeding is niet goed lijkt me bang dat ze zal uitdrogen nu hebben we half half gedaan maar dan gaat ze weer spugen dus HELP wat nu???
En nutrilon standaard met nutriton. Of is dat comfort??
Ik denk dat die diarree er ook wel een beetje bij hoort ivm gewenning enzo. Daarbij mogen ze toch gewoon na iedere fles poepen? Of is het ook tussendoor heel veel?
Aan de fontanel kun je zien of ze uitdroogt. Als die helemaal ingedeukt is (en na het eten ook nog) dan heeft ze een vochttekort. Ook kun je aan het huidje “trekken” en als die niet meer terugveert, dan is ze uitgedroogd.
Hier poepte onze zoon in het begin ook bijna na iedere voeding van die dunne gelige poep en na een paar weken ineens bijna niet meer. Toen nog maar eens per drie of vier dag. Nu gaat het sinds een week of 6 pas echt goed.
Succes :thumbup:
Diaree kan idd wel een beetje bij de gwenning horen…ik zou ook niet te vaak wisselen daar kunnen ze ook last van krijgen ik zou het min een maand proberen om het goed te kunnen beoordelen :thumbup:
Ik zat me vanmiddag te bedenken dat onze zoon ook een tijdje nutriton aan de voeding toegevoegd kreeg en toen had hij ook ineens hele dunne poep en dat na iedere voeding. Misschien hoort het erbij :think:
hoi
tegen de krampjes en alles wat daarmee te maken heeft,is bij ons cinababy een goeie oplossing.Homeopatische druppels.Als wij die geven ca half uur na de voeding is hij meteen rustig en hij spuugt minder.
En hoe gaat het nu???
het gaat nu goed
we hebben nu 3 schepjes standaart en 1 comford
dat hebben we nu een paar dagen zo zodat haar darpjes eraan konden wennen en heb ook cinababy druppels dus hier nu een tevreden amy :mrgreen: