voeding mengen ?

wij gaven onze dochter AH eigen merk comfort voeding, maar deze is zo ontzettend dik dat ze haar fles niet leeg kreeg en een pap speen is dan weer te groot .



Nu geven we haar dus de gewone AH voeding maar nu komen er golven tegelijk uit.

Net tijdens haar fles moest ze spugen en spuit het langs haar neusgaten eruit.

En dat lijkt me ook niet de bedoeling !



Kan ik die twee voedingen niet mengen?



Ze krijgt 150 cc + 5 scheppen en dat ik dan bv 3 gewoon en 2 comfort of 4 gewoon en 1 comfort doe?



Ik wil niet gaan experimenteren steeds

:think:



maar beide voedingen werken niet…

Volgens mij gaat dat gewoon hoor. Die comfort is volgens mij niet anders dan standaart waar al johannesbroodpitmeel in zit. Waarom neem je niet de standaart en losse nutriton? Kun je m zo dik maken als je zelf wilt.

Ik zou ook voor losse nutriton gaan. Dan kan je het echt in de gewenste dikte maken.

Luc en Stan waren hongerige baby’s en toen heb ik de helft gewone Nutrilon en de helft Nutrilon Forte (voor hongerige baby’s) gedaan, dat ging prima. Dat zou dan met die van AH toch ook wel moeten kunnen.



Pete moest trouwens ook aardig wat spugen in zijn eerste maanden en voor hem haalde ik ook gewoon Nutriton (Johannesbroodpitmeel) om de flesvoeding in te dikken. Hij kreeg Hypo-Allergeen ivm allergische aanleg en dat wilde we dus niet mengen met Comfort ofzo.

de nutriton had ik ook zien staan in de winkel maar we hebben nog een half pak comfort staan, vandaar :wink:



We hebben in ieder geval nu een 1 2 3 speen gepakt , laten haar tijdens de fles een keer of drie boeren en ze spuugt nog wel , maar wel minder heb ik het idee

:think:

Mengen kan prima, maar het is volgens mij wel aan te raden om niet iedere voeding met een andere samenstelling te geven. Dus eerst een paar dagen proberen met een bepaalde mengverhouding, werkt het niet, dan probeer je wat anders.