hai,
Onze kleine man drinkt vaak maar niet heel veel per keer. Nou was mijn bv in het begin heel erg goed, ik had meer dan genoeg. Hij is nu 9 weken jong en ik wil het graag nog lang geven.
Maar de voeding in mijn ene borst loopt terug. Ik leg hem bij elke voeding aan en geef ook die andere omdat daar wel genoeg voeding inzit en als ik hem daar niet aan leg, ga ik er natuurlijk last van krijgen.
Iemand nog ideen over hoe ik mijn bv terug kan krijgen in die ene borst.
franca
Hoe merk je dat het terug loopt?
misschien kun je de ene borst nakolven?
overigens zal je kindje gewoon genoeg binnen krijgen, mijn ene borst geeft ook altijd minder dan de ander…bijna iedereen heeft een ‘stieftiet’ die het wat minder doet.
komt vast goed!
Hoe ik dat merk?
die borst is minder gespannen en ook iets kleiner dan die andere.
franca
Hoe ik dat merk?
die borst is minder gespannen en ook iets kleiner dan die andere.
franca
op zich is het niet meer dan normaal dat je borst(en) minder gespannen worden na een tijdje voeden!
Je bent nu 9 weken onderweg, je lijf en je borsten zijn zo langzaam aan wel een beetje gewend, je zal als het goed is niet zo snel meer stuwing krijgen (of er moet echt veel tijd tussen zitten/ voeding overslaan).
En idd bij de meeste vrouwen is er 1 ‘goeie’ en 1 wat minder goeie borst. Produktie kan je eigenlijk alleen opkrikken door de vraag te verhogen en dus vaker aan te leggen…
Oh ja veel kleine voedingen is geen probleem he!
Onze middelste dronk ook vaak niet al te grote voedingen. Ook uit een flesje dronk hij niet veel (gekolfde melk). Hij kreeg het gewoon niet weg. Bij genoeg van die kleinere voedingen groeien ze ook wel.
Zolang jouw kleine tevreden is, goeie plasluiers heeft, goed groeit… zou ik me niet al teveel zorgen maken en lekker blijven voeden.