vochtverlies

Gisteren ging ik naar bed met wat menstruatieachtige krampen. Vannacht werd ik ineens wakker en voelde ik zo vocht weg lopen. Durfde niet te gaan staan, liep gewoon weg terwijl ik lag. En had er ook krampen bij.

Uiteindelijk opgestaan, alles nat en het was geen urine :wink:

Ik weet dat ik dit tijdens de zwangerschap van Seth ook heb gehad en dat ze toen meende dat ik vruchtwater verloor maar dat was het gelukkig niet. Bleek gewoon vaginaalvocht te zijn, dit werd tijdens de zwangerschap dunner.

Maar goed, ben nu niet in verwachting tenminste niet dat ik weet :shifty:



Ik moet volgende week mijn menstruatie krijgen. Maar heb dit nog nooit voor een menstruatie gehad. De buikpijn blijft aanhouden en het vocht loopt nog steeds weg.



Heeft iemand hier ervaring mee?



(weet niet of het hier goed staat, dus modjes verplaats maar als nodig is)

Oeh… Das raar… Ik heb er geen ervaringen mee, maar het klinkt wel erg vreemd… Zijn jullie wel (weer) aan de klus?

Monenteel voel ik wel nog een bepaalde druk in mijn buik. Denk dat ik morgen wel ff bel met de huisarts.



Nou ja aan de klus…ben niet aan de pil ook omdat ik daar heel slecht tegen kan qua hormonen.

En wil voor nu geen spiraal.

We zijn er niet bewust mee bezig maar we zouden het beide niet erg vinden als het raak zou zijn. onze wens voor een derde is er nu eenmaal.