Ik zit op mijn werk, loop net naar de printer en krijg opeens een heel nat gevoel daar beneden. Dus ik loop snel naar de wc, mijn onderbroek en legging helemaal nat. Ik ben 13 weken zwanger, is dit normaal? Weet nog wel van mijn vorige zwangerschap dat ik het op het eind had, maar schrok nu wel even. Ik heb al de hele dag een trekkerig gevoel in mijn buik, dus voelde even niet goed, vandaar dat ik hier vraag.
Alvast bedankt!
Groetjes, Carenza
Bij mijn oudste heb ik dat niet gehad.
Laatste zwangerschap wel, moest tig x een ander slipje aan trekken. Rook ook nergens na en wat het dan was geen idee. Er was hier ook een topic over met volgens mij best veel reacties, maar het schijnt dus vaak voor te komen.
Het kan vaginaal vocht zijn; dat ga je tijdens je zwangerschap op momenten extra aanmaken en het voelt vergelijkbaar met het vocht/slijm dat je kort voor je eisprong aanmaakt. Of als je eerder die dag nog gevreeën had en er sperma is teruggelopen. Is het dat allemaal niet, bel dan even naar je verloskundige voor de zekerheid.
Het was maar 1 keer gelukkig, nog niet weergezien. Ik hou het in de gaten. Bedankt!
Het was maar 1 keer gelukkig, nog niet weergezien. Ik hou het in de gaten. Bedankt!