Vochtig toiletpapier :-)

Ik vroeg hub om bij de Lidl van die poetsdoekjes om in de wc te leggen mee te nemen. Komt ie thuis met 3 pakken vochtig toiletpapier :mrgreen: . Nou gebruik ik dat eigenlijk nooit zo maar dat gaan we dus nu maar wel doen. Maar ik vroeg me ineens af, mag je dat in de wc gooien?

Heb ergens iets gelezen bij voorstellen over wel of niet geloven in vochtig toiletpapier: ik geloof er dus nu wel even in 8)

Op het pakje wat wij gebruiken (aldi) sttat dat je beter max 3 tegelijk mag doorspoelen.

Ik gebruik het wel en heb er aan 3 meer dan genoeg… :wink:

per merk verschillend de 1 mag je wel doorspoelen de ander niet staat volgens mij wel altijd vermeld op de verpakking

:naughty: liever niet, het is gewoon troep in je riool…het is veel sterker dan gewoon papier he, dus een rioolpomp krijgt veel meer voor zijn kiezen daardoor.

niet alles wat op het pakje staat is de beste oplossing. :angel:

dit geldt ook voor glorixdoekjes en billendoekjes, niet doorspoelen!

Beter van niet.

HIer wil het ook niet goed doorspoelen, 1 gaat soms nog net, maar meestal dus niet.

Ja hoor die mogen doorgespeold worden i.t.t. billendoekjes en glorixdoekjes.

Voor je wc kan het meestal geen kwaad maar de riolering bedrijfen zijn er alles behalve blij mee.

Was een tijdje geleden op tv dat het echt miljoenen extra kost per jaar om telkens die pompen te reinigen,

Liever niet dus!!

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=54569&highlight=

:wink:

Ja en daar ben ik er een van :roll: wij hebben dus op die manier onze eigen verstopping veroorzaakt :wall: en ik moet zeggen als er per jaar 30 van die doekjes door de wc gingen was het veel…

Ik heb een prullenbakje in de wc en daar doe ik ze in wij hebben nog een beerput dus wil niet het risico lopen dat die verstopt raakt.