Vocht

Net zwanger… en zoveel vochtverlies, is dit normaal? Ik loop maar steeds naar toilet omdat ik denk dat het bloed kan zijn… blijkt telkens om vocht te gaan, doorschijnend denk ik :think:

slijmerig?

ik had dat en heb het nog steeds veel, al heel vroeg in de zwangerschap.

niet echt slijmerig… heb precies in mijn broek geplast :sick:

@Vicky S wrote:

niet echt slijmerig… heb precies in mijn broek geplast :sick:

Sorry het moest even :lol: :lol: :lol:

Dan zou ik voor tena lady gaan :mrgreen:

nee sorry, dan heb ik geen idee…

Maar dat kan best afscheiding zijn hoor.

Oh dat had ik ook hoor, hele dunne afscheiding… helaas bleef het de hele zwangerschap :?

Bij mij was dat ook afscheiding inderdaad. Nog steeds, hoort erbij! Volgens mij helpt veel drinken wel dat je minder last van hebt?? Of misschien ligt dat aan mij, kan ook :mrgreen:

Ik drink juist meer :wink:

Bedankt voor de reacties :-*

Whaha, okee. Je hoeft je geen zorgen te maken zolang het geen bruin of roodachtig vochtverlies is! :slight_smile:

Vies he… Is afscheiding… Ik heb er nog steeds last van…

Dan is het toch een goed teken… ik ben zo onzeker…

Ieuw ik heb het ook…

Echt vreselijk iritant, het is echt vocht hier ook geen slijm ofzo :shifty:

@romata wrote:

het is echt vocht hier ook geen slijm ofzo :shifty:

inderdaad :think:

Ikheb het bij de zwangerschap van Jana ook gehad, dacht ook elke keer dat mijn water brak, of dat ik in mijn broek had geplast.

Ben zelfs daardoor een keer met 40 weken, en behoorlijke weeen, naar de verloskamer gestuurd met spoed door de huisarts zij wou me effe onderzoeken, waren daar voor mijn oudste dochter maar omdat ik zo een pijn had moest ze mij ook meteen hebben, ze dacht dat mijn vliezen gebroken zouden zijn. En ik wist zeker van niet.

Kwam daar niks aan de hand was inderdaad gewoon afschijding. Nog doorgelopen tot de 42 weken :shock:

Je kan er toch niks tegen doen, vaak loopt het er idd zo uit! Is inderdaad vies maar het hoort er allemaal bij! Elke vrouw heeft er zowat last van! Wellicht een geruststellend gevoel?

@Sennapen wrote:

Wellicht een geruststellend gevoel?

ik hoop het :pray:

Ik hoop met je mee :pray: :pray: :slight_smile: