raar,ik zit op dag 22 van me cyclus,maar heb mega pijnlijke borsten.
nu deed ik gister mijn beha uit,en kwam dr druppie wit uit,dus vandaag weer gekeken en gewoon weer,maar wel uit 1 borst…
heeft iemand dat wel is gehad?denk niet dat ik zwanger ben,want de kans is heel klein,maar toch haha
ik heb dit nog nooit gehad voor me menstruatie…groetjes
jee, ja, ik ken het wel maar dan echt van zwangerschappen.
Als je niet zwanger bent en het blijft aanhouden zou ik het wel laten controleren, ik weet nl wel van een kennis dat haar dochter dat had en zij had toen een ziekte :think: Weet het niet meer precies, maar ze kreeg er medicatie voor iig.
ja met me zwangerschap heb ik het wel gehad maar met een week of 6,maar dan moest ik drukken(sorry)maar nu alleen als ik hem al aanraak…
ik wacht het even af,en als het tijdens me menstruatie nog blijft ga ik even naar de dokter…
toch vreemd,hoo natuurlijk op een zwangerschap haha
hier had ik het bij beide mk’s
Ik weet niet meer waar ik het vandaan had, maar heb wel begrepen dat als het uit 1 tepel komt en niet uit 2 je het even moet laten checken. Melkproductie zou uit 2 moeten komen.
Maar goed, dit schoot me te binnen, maar weet dus niet meer precies waar ik dat vandaan heb, het zou kunnen dat ik het me verkeerd herinner.
ik had het tijdens de zwangerschappen alleen aan de rechterkant hoor! Hoeft dus niet meteen wat te betekenen. Bij mij is het een teken van zwangerschap (dus je snap, als ik ongi moet worden probeer ik er een druppel uit te krijgen :mrgreen: )
haha cariska…
ik zit nog 3 dgn voor me cyclus,dus spannend is het wel ja en echt uit me linker,heb me rechter ook geprobeerd hahahahaha,maar nee!
man man spannend,maar je lichaam kan je ook zo goed voor de gek houden he!
maar als het nou me menstruatie wel blijft ga ik wel even dochter,ik heb het nu paar dgn
Enne???