Hallo,
Ik ben erg laat, ben nu 39,3 weken zwanger en moet mijn tas voor het ziekenhuis nog pakken. Moet van iedereen vandaag mijn tas gepakt hebben.
Heeft iemand naast de standaard kleding etc. nog extra tips voor spulletjes om mee te nemen.
Groetjes
borstel, lekkere douche gel.
Fototoestel, tandenborstel+ tandpasta.
Spannend allemaal hoor… veel succes straks met de bevalling.
Extra kleren (om eventueel in te bevallen). (Als je alles een keer onderspuugt heb je tenminste wat schoons bij je…)
Ik was erg blij dat ik mijn mobieltje bij me had. En slippers/pantoffels (wel even kijken of ze nog passen…ik had slippers bij me, die ik dus niet meer paste vanwege de hoeveelheid vocht die ik vast hield…).
Verder een lekkere badjas of een wijde broek of een lang nachthemd/shirt…
Als je van plan geen bv te geven een flesje, en je eigen voeding.
Extra kleding, voor zowel bij als na de bevalling. Mobiel + lader waar beltegoed opstaat. (ik had dus geen btgd, en kon niemand smsen.)
Lekkere shampoo voor daarna.
vergeet geen sokken… echt die koude rilligen en voeten brrr… die stop ik er dit keer echt in voor me camera erin gaat zelfs hahaha
Lekker zittende joggingbroel oid voor als je naar huis mag! Die miste ik…
massage olie!!!
ik had beenweeën, mjn vriend heeft ze echt weg moeten masseren, had gelukkig bodylotion bij me, anders had ik echt pech gehad.
ennuh ik moest mijn tas eigenlijk ook nog inpakken hoor toen ik naar het ziekenhuis moest. Ik had er alleen 1e kleertjes inzitten geloof ik hihi.
Indd shampoo en lekkere baddouchegel.
Die had ik namelijk niet meegenomen.
En na de bevalling kon ik me alleen maar afspoelen ik voelde me nog steeds zooo vies.
Maar een paar uur later kon ik naar huis en daar lekker gewassen
En lekkere warme sokken, toen ik ben bevallen was het boven de 30 graden en ik kreeg kramp in mijn been en toen moest ik die sokken aan :mrgreen:
Elastiekje om je haar in een staart te doen…Zo iriitant als er plukken haar in je geizht hangen terwijl je puft
Labello, tegen droge lippen
iets te eten voor je hubbie, zoals gevulde koeken ofzo…
mijn koffer is klaar op het fototoestel na.
oja er moet nog wat lekkers in.
groetjes
marlies
kauwgom of pepermuntjes
druivensuikertabletten
flesje drinken en iets van sultana of snickers voor hub
wat kleingeld zodat hij daar in een automaat wat kan halen
warme sokken inderdaad
extra batterijen voor de camera
kleertjes voor het kindje in 2 maten
iets te lezen of een puzzelboekje ofzo, het kan langzaam gaan
Ik heb erg veel baat gehad bij een pot vaseline, gewone labello lukte haast niet om op te brengen (kon het zelf op een gegeven moment niet meer door m’n uitputting) en zo kon m’n mannetje snel en makkelijk een vinger vaseline over mijn lippen halen. Erg fijn, want je mond droogt snel uit tijdens het puffen!
Labello,
lekkers voor mannetje
lekkere douche spullen voor je eigen.
extra batterijen voor het geval dat,
camera.
extra ondergoed.
dit was waar ik echt blij mee was :mrgreen:
Bedankt voor de tips. Labello was ik inderdaad vergeten.
Inmiddels ben ik nu 40 weken en er is nog niets op komst. Had dus nog tijd zat.
Groeten
dextro!
Wat te kauwen voor je partner
koffer ondertussen al nodig gehad?
ms. nog een cd’t je erin? hier in zh hadden ze een stereo konden we lekker muziekje draaien…
verder lijkt me dat alles al genoemd is…succes!