vlooienmarkt

morgen staan wij op de grote twentse vlooienmarkt in Enschede.

Dit doen we voor het eerst.

Ben zo benieuwd hoe dit is en of we veel verkopen

Gezellig !! Ik ga ook ben er rond een uur of 9 om te snuffelen met een vriendin… Vinden het altijd wel gezellig er even over te lopen…

Wij hebben ook een aantal keer gezeten toen het nog in de expo was … En de plannen zijn om volgend jaar ook weer te gaan zitten…

Is ons de vorige keer goed bevallen en best goed verkocht op een niet geweldig plekje…

Waar kan ik je morgen vinden ???

Stand 114 staan we.

Ik ga kijken straks … Suc6 vandaag !!!

Weet je hoe ik erui zie

Kort zwart haar rode bril.

Staan vlakbij een harde worsten kraam

Rode jurk aan

Ik heb je gemist … Nog wel gekeken maar je niet gezien… Jammer :frowning:

Misschien een volgende keer…

Hoe is het met de verkoop ? Gaat het goed ??

Suc6 nog even !!

Wat leuk,.

Ik pak ook geregeld een rommelmarkt mee

zo gezellig… :thumbup:

vond het qua verkoop echt tegenvallen, qua gkeld dan, we hebben wel veel verkocht, maar echt niet veel gekregen.

zou het niet snel weer doen.

Ben verslaafd aan rommelmarkten. Stond ook vaak op een rommelmarkt en ga ook regelmatig zaterdags over een rommelmarkt lopen.Het dat zaterdag nog gedaan. Heb een shoppertas van de jumbo gekocht met wel 9 beddekovertrekken voor jongens en meiden voor maar 2 euro. Dus nu kan ik mijn oude versleten spullen weg gooien. :dance: :dance:

Ik heb er nog nooit zelf gestaan, maar denk ook niet dat ik daar de persoon voor ben.

Maar ik kom er wel eens, mijn schoonmoeder heel vaak. Maar er worden tegenwoordig gewoon helaas lage prijzen verwacht…

ja en ik denk maar zo, anders had ik het naar de kringloop gedaan en er niets voor gehad, nu tenminste nog iets :wink:

over rommelmarkten lopen heb ik zowieso een hekel aan, als eerste die drukte pfff daar wordt ik kriegel van.

ook zal ik zelf niet snel spullen kopen, je weet niet wat er mee gebeurd is en ik vind dat dan al snel vies :oops: