vloerkleed kinderkamer

Iemand een goede suggestie waar ze leuke (en budget) vloerkleden verkopen? Ik heb gisteren de ledikantjes beiden aan één zijde opengemaakt en wil nu graag langs de bedjes een vloerkleed leggen (ligt laminaat en dat is zo koud om zo uit bed te stappen). Het is maar een heel klein kamertje en de kleedjes kunnen ook eigenlijk niet groter zijn dan een ledikantje zelf. Zag op de site bij Ikea wel kleedjes maar die zijn (denk ik?) toch vrij dun en bovendien zit de dichtstbijzijnde bijna 30 km.

ik zou inderdaad zeggen Ikea, of anders Xenos… Wij hebben een kleed van Ikea hier, de roze met bollen en die is niet superdik, maar wel lekker voor in Elise haar kamer voor op het zeil. Het zorgt toch voor wat meer warmte daar.

Ikea kleedjes zijn prima hoor :thumbup:



Je kan anders ook denken aan een grote badmat, ook lekker warm.

ikea idd. zElf hebben wij schapenvachtjes en die zijn heerlijk warm voor de kids om zich op aan/uit te kleden :thumbup:

Oh, schapevachtjes zijn ook lekker idd :inlove: Waar haal je die?



Hihi, badmat is ook lekker warm ja :thumbup: Xenos ook goeie tip, zit hier ook in de stad.



Ja, als ikea dichterbij zou zijn zou ik ze nog best een optie vinden, maar om er nou 60 km voor te rijden :think:

mischa heeft een autospeelvloerkleed op zijn kamer. Leuk om op te spelen en lekker aan zijn voetjes

Hier ook een auto speelkleed op de slaapkamer van de oudste, speelt er ook regelmatig op met z’n auto’s

Hier een rechthoekig kleed met gekleurde strepen van de Ikea.

Hier 1 kleed en 2 schapenvellen (berenfiguren).



Moet wel eerlijk zeggen dat die vachtjes een drama zijn om te stofzuigen…moet ze eerst buiten flink uitkloppen en dan zuigen…en dan nog blijft er van alles achter…maar kids zijn hier al wat groter,dus het is goed…



Heb beide kleden van de Kwantum of Leen Bakker…in de koopjesbak…

Weet even niet meer welke,want zitten naast elkaar en let zelden op welke in binnen loop…



Heb hier 1 groot rechthoek kleed als speelkleed (in allemaal groene vlakken) en 2 bruine berenvellen (schapenvacht-achtig).

@Drella wrote:

Oh, schapevachtjes zijn ook lekker idd :inlove: Waar haal je die?



Hihi, badmat is ook lekker warm ja :thumbup: Xenos ook goeie tip, zit hier ook in de stad.



Ja, als ikea dichterbij zou zijn zou ik ze nog best een optie vinden, maar om er nou 60 km voor te rijden :think:
schapenvachtjes hebben ze ook bij ikea! Her valt het stofzuigen wel mee vind ik. Idd wel eerst uitkloppen. Ze zijn echt heel warm, als we kamperen slapen ze er op als het koud is=-:slight_smile:

Ga morgen even bij leen bakker en/of kwantum kijken, die zitten vlakbij :wink: Ikea vind ik écht te ver voor alleen een vloerkleed :wink:



(Die speelkleden met auto’s ken ik, maar ik vind ze echt foeilelijk :silenced: dus die worden het niet, ze hebben trouwens ook het verkeerde formaat. Maar toch bedankt voor het meedenken :mrgreen: )

Zit trouwens net te bedenken dat ik misschien maar gewoon vloerbedekking in de kamer moet leggen, het is maar een klein kamertje dus dat moet makkelijk kunnen. Is heel de vloer meteen lekker warm.

Zou je vloerbedekking zo over laminaat kunnen leggen? :shifty:

Wij hebben tapijttegels over het laminaat van onze dochter gelegd.

Is een tijdelijke oplossing.

Dubbelzijdig tape gebruikt aan de zijkanten.

Schuift het niet weg.

Vind deze toch best leuk voor jongens in blauw en rood verkrijgbaar

wij hebben van Ikea een kleedje in de vorm van een auto voor zijn bedje liggen (kleur groen/blauw) is niet groot en wel dik genoeg om even warm en zacht te zijn voor de voetjes.



vloerbedekking in een slaapkamer zou ik niet doen ivm stof maar ja, wij zijn hier dan ook allergisch/astmatisch. het voelt wel lekkerder/huiselijker aan je voeten vind ik, dan zo’n gladde vloer.

@Drella wrote:

Zit trouwens net te bedenken dat ik misschien maar gewoon vloerbedekking in de kamer moet leggen, het is maar een klein kamertje dus dat moet makkelijk kunnen. Is heel de vloer meteen lekker warm.

Zou je vloerbedekking zo over laminaat kunnen leggen? :shifty:




Wanneer je vloerbedekking uit 1 stuk bestaat, kan je het vaak best los leggen, zolang er dingen op staan zal het niet zoveel verschuiven met lopen / stofzuigen, hoewel dit ook afhankelijk is van de gladheid van het laminaat.

@Drella wrote:

Ga morgen even bij leen bakker en/of kwantum kijken, die zitten vlakbij :wink: Ikea vind ik écht te ver voor alleen een vloerkleed :wink:



)




je kan er nog veel meer leuks kopen hoor :slight_smile:

@maantje wrote:

@Drella wrote:
Ga morgen even bij leen bakker en/of kwantum kijken, die zitten vlakbij :wink: Ikea vind ik écht te ver voor alleen een vloerkleed :wink:



)




je kan er nog veel meer leuks kopen hoor :slight_smile:




whahahaha ja dat weet ik, nóg een reden om er juist niet heen te gaan :shifty:

gamma heeft van die carpets! ook niet duur!!

Ik kon voor Lars zijn kamer geen leuk kleed vinden.



Zijn uiteindelijk geslaagd bij de bouwmarkt, het is een badmat. Niet te groot.