Dames, vraagje…
Ik ben nu 5 weken geleden bevallen en vloei nog steeds. Het is niet veel, een inlegkruisje is voldoende, maar ik maak me wel wat zorgen dat het zo af en toe nog echt rood bloed is…
Is dat normaal??Ik dacht dat je zo’n 6 weken kan en mag vloeien maar dat je na een week of 3 geen rood bloed meer verliest…
Wie kan me hier meer over vertellen??
Dat is heel verschillend. Sommige vrouwen vloeien langer echt rood bloed dan anderen. Heb je er verder geen pijn bij? Hou het gewoon in de gaten. Als het echt veel word dan zou ik wel contact opnemen met de hap.
Liefs Moirah
ik vloeide ook iets meer dan 5 weken en toen was ik meteen weer ongie daarna dus een dikke 6 weken
je moet toch nog op nacontrole bij de vk
toen had ik het ook nog even nagevraagd
Ik heb ook lang gevloeit.
En bij teveel activiteit :shifty: kreeg ik roder bloed idd,ik zag dat maar als teken dan…
Of ben je misschien alweer ongesteld? :think:
Hi,
Hier ook nog tot ruim 6 weken na de bevalling erg veel bloedverlies gehad. Af en toe werd het minder , maar na wat inspanning bloedde ik dan weer flink… :?
En toen van de een op andere dag… was het weg! :dance:
Sterkte ermee!
liefs Marije. :-*
het is absoluut geen menstruatie… Daar is het te weinig voor… (ik geef bv dus die kans is ook kleiner) Het is echt een keer in de zoveel dagen bij het afvegen…
Te druk zijn klinkt wel als een goede verklaring trouwens…
Zal het bij de nacontrole aangeven aan de vk…
ik heb ook echt lang gevloeid,
na de 6 weken was het even een week gestopt,
en door de prikpil werd ik het nog na die week 3-4 weken lang weer!!!
bah!!! echt dramatisch, want ik weet nu niet wanneer het weer komt,