Vliezen gebroken, en nu........?

Hallo lieve meiden,



Bedankt voor jullie medeleven!



Sinds donderdagavond 9 oktober zijn wij de trotse ouders van onze kerngezonde dochter Jasmijn :inlove: :inlove:



In het kort mijn bevallingsverhaal:



Omdat de weeen niet vanzelf kwamen moest ik me donderdagochtend melden in het ziekenhuis. Daar bleek dat de baarmoedermond nog potdicht zat. Ze hebben toen een tablet gegeven om deze weker te maken. Na 4 uur heb ik nog een tablet gekregen en toen de gyn na 2 uur kwam kijken had ik net 1 cm ontsluiting :? . Ze wilde het nog even aankijken maar uiteindelijk kwam de gyn met een verpleegster binnen en ging ik resoluut aan de slangen, ze wilden gaan bewerkstelligen dat ik diezelfde dag nog zou bevallen, mede omdat ik al zo uitgeput was van 48 uur niet slapen en de “plaagweeen”. Uiteindelijk een ruggeprik gehad en daarna is het heel snel gegaan. Binnen 2 uur was ze er en konden we eindelijk opgelucht ademhalen.



groetjes Barbara

Jaahhhh!!! Een gezonde meid.



Gefeliciteerd. Ga nu maar gauw genieten :mrgreen: :dance:

Wauw…Van harte gefeliciteerd met jullie dochter.

Gefeliciteerd met jullie dochter :dance:

Gefeliciteerd met jullie dochter!



Liefs Suzanne

Van harte gefeliciteerd en ga lekker genieten, leuk dat je het hier even hebt laten weten, was erg benieuwd! :thumbup:

gefeliciteerd!!

Gefeliciteerd!!!

Foto’s!!! en wat geweldig een meid! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

gefeliciteerd met jasmijn :inlove:

Gefeliciteerd met de geboorte van Jasmijn wat een geweldige naam. Fijn dat je deze vraag hebt gesteld ik zou ook niet weten wat ik zou moeten doen :wink: .



Liefs Lau

gefeliciteerd met jullie dochtertje :inlove: :inlove: :inlove:

van harte gefeliciteerd met je dochtertje hoor. :dance: :clap: :-*



maar wat ik even niet snap …mischien kan iemand me daar antwoord op geven…kunnen je vliezen dan breken terwijl je nog potdicht zit?dat heb ik nooit geweten nml