Even een vraag,
Bij Merel ben ik ingeleid dus geen idee hoe haar bevalling zou zijn begonnen :shifty:
Bij Jorre zijn als eerste voor mijn weeën begonnen mijn vliezen gebroken waarna de weeën zich inzette en de bevalling begon.
Nu wil ik graag horen van moeders met drie kindjes of bij hen ook nummer 3 net als 2 begonnen is met gebroken vliezen.
Weet niet of het te maken heeft met het niet indalen dat vliezen eerder breken, maar over het algemeen zeggen ze dat maar 10% begint met gebroken vliezen, maar hoe zit dat als het al eens zo begonnen is :think:
Hopelijk weet iemand daar een antwoord op.
:-*
Bij mijn eerste begon het met gebroken vliezen. Die was ook netjes ingedaald. De tweede niet. Daar heeft de vk de vliezen gebroken bij 8 cm. Dat bleek ook een sterrenkijkertje te zijn trouwens.
De derde is met vliezen en al geboren, de vk had geen tijd om die eerst door te prikken :mrgreen:
Bij de eerste en de derde hebben ze de vliezen gebroken, alleen bij de tweede niet.
Ik ben ook nieuwsgierig…bij Isa behoorde ik ook tot de 10%, ben benieuwd hoe het nu zal gaan!
Lastige is natuurlijk dat in zwangerschap en bevalling echt nergens een patroon te bekennen is :roll: :lol:
Maar ach beter gevraagd dan niet toch??
Over een paar weekjes weet ik of het kan, hahahaha :inlove:
Ik ben in eerste instantie ingeleid met gel maar dit gaf geen resultaten.
's Nachts braken bij mij ook nog spontaan de vliezen waardoor de bevalling op gang kwam, ook bij de 10% dus.
Ben ook heel benieuwd hoe het deze keer gaat.
de 1ste en 3de begonnen met weeen de vliezen zijn gebroken door de vk en de middelste had ik wel spontaan gebroken vliezen
ik ben bij nr 1 en 2 ook nog ingeleid
De eerste: eerst weeën toen gebroken vliezen.
Tweede: Langdurig gebroken vliezen en de eerste bijna 48 uur geen weeën, net voor de inleiding toch spontaan weeën.
De derde: wederom gebroken vliezen maar geen weeën. Na ruim 18 uur toch zelf spontaan weeën gekregen.
Mijn eerste en tweede hebben ze de vliezen moeten breken…
Omdat ik al 3 dagen met weeen rondliep en het niet door wilde zetten.
Mijn beide bevallingen zijn spontaan begonnen met het spontaan breken van de vliezen. Dus zo vanuit het niets nat. Grappig detail was dat allebei mijn dochters dus ook geboren zijn met 37 wk 6 dgn zwangerschap.
Was wel ideaal. Geen onduidelijkheid met voorweeen of ander gedoe gewoon splash 2 a 3 uur wachten op weeen en aan het werk :mrgreen: . Ik weet niet eens wat voorweeen zijn :shifty: of wat gerommel betekend. Zeker ook omdat beide meiden 15 dgn voor uitgerekende datum geboren zijn.
Mijn eerste bevalling is begonnen met spontaan breken van vliezen, daarna geen weeën, dus inleiding.
Mijn tweede bevalling is begonnen met weeën, deze zette niet door, dus weer inleiding, dit keer door het breken van de vliezen.
Liefs Suzanne
bij mij zijn bij de eerste en tweede op het zelfde tijdstip snachts de vliezen gebroken en ook begonnen toen de weeen bij allebei meteen bij de tweede al wat pijlnikjer als bij de eerste ging ook veel sneller (4uurtjes nr 1 en 2 uurtjes nr 2 vanaf vliezen breken)
en nu ben benieuwd hoe het begint en vooral wanneer hahaha
ik had voorweën en zijn de vliezen gebroken bij 8 cm ofzo.
Ik heb geen flauw idee hoe het dit x verloopt. :shifty:
Bij mij braken ook als eerste mijn vliezen zonder weeen.
Volgens mij krikken we die 10% hier aardig omhoog :mrgreen:
Ben dus ook zeer benieuwd hoe het dit keer zal gaan
Bij Jesse begon het ook door het breken van de vliezen… meneer bleek zelfs in vruchtwater gepoept te hebben. Daarna ging het hard, vanaf breken van vliezen 3 uur tot meneer er was. Bij Elise had ik wel eerst weeën en bij breken van vliezen had ik al 7-8 cm. Maar bij Jesse dus ook tot de 10%
Ik hoop snel te weten hoe of wat, hahaha
Tsja iemand schreef geen idee wat voorweeën zijn, zo ken ik geen slijmprop of buikweeën :think:
Overigens heb ik die nu wel, vorige twee zaten in mijn rug nu met voorweeën krijg ik een boxbal wat van boven naar onder trekt en dan soms wel een minuut aanhoud. Alleen verschilt dit van 1 per uur tot 4 of een halve dag niets :mrgreen:
Alle beetjes helpen zullen we maar zeggen :lol:
Alle drie de bevallingen zijn bij mij dmv gebroken vliezen begonnen.
Ook allemaal 's nachts tussen 1u en 3u :mrgreen:
:mrgreen: wat leuk zo ook allemaal dezelfde tijd ongeveer
Nou dan weet ik dat ik rond 3u op mijn hoede moet zijn in de nacht, hahaha
Mijn vliezen zijn toen ook om 1 uur 's nachts gebroken :lol: