vliegvakantie

Hoi meiden,

We hebben een heel leuke accomodatie gevonden voor de zomer volgend jaar (zuid Europa).

We willen het nu al graag boeken omdat het kleinschalig is en er nog maar één appartementje beschikbaar is. Maar, als ik deze ronde zwanger raak, dan zou ik ruim 32 weken zijn als we op vakantie gaan en met 34 weken zwangerschap terugkomen.

Is dat nog te doen?



Ik ben natuurlijk al eens zwanger geweest, maar kan me niet goed inbeelden hoe het zou zijn om dan te reizen.

Ik hoop dat jullie me meer kunnen vertellen.

Ik ben benieuwd!



Groetjes!



PS: dit is ronde 7 na miskraam begin dit jaar.

al met al verwacht ik niet “ineens” wel zwanger te zijn, maar ja, je weet het nooit :inlove:

Ik zou even bij de vliegtuigmaatschappij informeren, want vaak mag je als je 7 maanden zwanger bent, niet meer vliegen.



Succes met zwanger worden. :thumbup:

bij de luchtvaartmaatschappij waarmee wij willen vliegen, mag je vliegen tot 36 weken. Bij een gecompliceerde zwangerschap mag je vliegen tot 34 weken.

Maar bij een gecompliceerde zwangerschap kun je ook je vliegreis annuleren natuurlijk.



Het gaat mij m.n. om:

  • is het zwaar om te reizen?
  • en met name, het geregel vooraf en achteraf.

    terwijl je ook met een naderende bevalling in je achterhoofd zit.

    Ik kan me ook voorstellen dat dat voor een eerste zwangerschap weer anders is dan voor een tweede zwangerschap, trouwens…

Ik heb een hele goede eerste zwangerschap gehad en een hele slechte 2e zwangerschap vanaf 30 weken. Vroegtijdige weeen + bloedingen. Heb eigenlijk bijna volledige bedrust gehad tot aan de bevalling bij precies 38 weken…



Wij kwamen terug met 28,5 week zwangerschap van de 2e .

Ik vond het vrij zwaar en zou het niet meer zo gauw doen.

Ook de warmte speelde mij parten en niet zo’n goed bed…



Ik wilde het liefst heeeeel veel slapen in de vakantie.

Ik werkte (en nu nog trouwens) 24 uur per week en was ook gewoon toe aan vakantie etc.



Succes met je keuze…