Vliegtuigcrash Polderbaan Badhoevedorp

De passagierslijst:

Op de passagierslijst staan de volgende namen (typefouten voorbehouden):

Bekir Kaya, Ahmet Arikan, Ferruh Koral, Hakan Vercan, Sipke Dewit, Nuri Tas, Ahmet Pekgöz, Mustafa Gümüs, Mustafa Atman, Mustafa Bahçeci, Janneke Vantil, Kenan Öztürk, Frederich Gimpel, Gerrarda Gimtelve, Hasan Hüseyin Sümer, Mustafa Mermer, Selçuk Arda, Mehmet Gözükara, Saniye Albostan, Büsra Albostan, Erdem Recep Albostan, Atanas Skilijan, Lucia Geijtema, Jacobus Schinkel, Leendce Vanharbel, Marinus Vansstron, Ronald Ledford, George Anichuk, Ilhan Gücüyener, Muhsin Cesur, Kenan Demir, Bora Inan, Kamile Banu Özcan, Volkan Dagasan, Cem Mert, Kerem Uzel, Ahmet Peynirci, Vedat Demir, Gülsen Yildirim, Yavuz Yildirim, Gökmen Yildirim, Jacobus Labeyij, Sofia Labey, Lisa Labey, Suzan Lord, Orhan Kaya, Ali Yildirim, Mayanil Kaya, Yurdanur Kaya, Bülent Içgören, Mert Içgören, Henk Heijloo, Ozan Duman, Can Türk Aydan, Patrick Boots, Mustafa Komut, Seref Küçüker, Michel Hemmer, John Falman, Rici Wilson, Ronaldo Richey, Çagri Kaya, Aslihan Küçüker, Ramacenk Erözer, Kenan Eke, Sefer Baris, Cüneyt Er, Osman Bedri Baslilar, Ramazan Iz, Emre Alkan, Oscar Valdalsu, Ahmet Berisha, Maria Rowers, Iris Steneol, Petrus Steneol, Shahid Mir, Sabina Mir, Kewlavatie Moennasik, Enayad Ahmadzai, Rana Musajeva, Muhammad Mirzaik, Yousha Rabtarva, Ahmad Sulayiman, Suzan Yango, Hajar Aleriaj, Jihad Aleriaj, Saftarali Tirmazi, Salih Yildiz, Yusuf Ekinci, Ugur Bayat, Sevgi Kalansun, Mustafa Kemal Yasar, Ali Yardim, Yasar Tufan, Onur Ünal, Mustafa Asal, Ronald Duywest, Döndü Kalantur, Tuba Kalan, Murat Göçmüs en een onbekende baby

Mijn moeder gaat in mei weer naar turkije, houd elke keer mn hart vast als ze daar heen gaat. :roll: Hoorde het van familie uit Haarlem & Zwanenburg, dat het daar nogal chaos is op 't moment. Heel erg dat dit gebeurd is! :kaars:

“Je hoort de hele tijd politie en ziekenauto’s

3 straten verop staan auto,s van de tv,s

wat een toestand he?” Brrr! :snooty:

@Anneke wrote:

Nu ligt er een vliegtuig, in 3 delen.

Het ziet er niet echt heel erg mega beschadigd uit. Je zou niet direct verwachten dat alle inzittenden geen schijn van kans zouden hebben gehad.

Maar schijn kan ook bedriegen natuurlijk, er zal een behoorlijke klap geweest zijn.

:? dat idee had ik in 't begin ook ja, en ook geen brand en er werd over 'weinig gewonden' gesproken.
Maar als je dan nu van iemand uit het vliegtuig hoort dat ie een man die tot aan z'n knieën in de modder vastzat uit heeft moeten graven... dan is 't echt een behoorlijke klap geweest :?

zow… vanochtend nietsvermoedend naar Intratuin in Cruquius… Ga vanuit mijn woonplaats over de prov. weg N201. Kwamen bij het viaduct hoofddorp waar je de A4 opritten hebt. Was iets van 10.40. u Kwam al een ambulance achter mij aan waarvoor ik moest wegduiken met de auto… Dus nog, oh julian, kijk eens…

maar toen nog een politie wagen… nog een ambulance… brandweer, motoragenten, kris kras ri de A9

we dachten nog aan een ketting botsing… maar wat een sirenes en hulpdiensten op de weg zeg…

Op de terugweg, rond een uur of half 3 waren er nog meer ziekenauto’s en een cordon (stuk of tien ) motoragenten met zwaailichten… lijk autos…

Inmiddels gehoord wat er was gebeurd… reden wel op een afstand langs de polderbaan via de N201, maar men… je krijgt er toch wel een heel beklemmend gevoel bij als je zoveel hulpdiensten op de weg hebt…

heftig voor al die mensen…