vanmiddag heeft Luna een vliegtuigje aan een touwtje gehad die we aan het plafond moesten bevestigen
maar hoe werkt zo’n ding (behalve batterijen in doen en aanzetten )
als ik hem een zwieper geef dan vliegt hij heel even en hangt daarna gewoon stil…
als ik hem stil laat hangen doet hij ook heel weinig
wat doe ik verkeerd? of is dat ding gewoon kapot?
:think: niemand…
nouja breng hem morgen terug naar de winkel mogen ze laten zien hoe dat werkt…
whaha bij mijn ouders tegenover hadden ze ook zon ding maar dan in vogel editie. In het begin dachten wij hebben die gekken een vogel in huis die alleen maar rondjes vliegt. Later hadden we door dat t een apparaatje was die rond vloog.
Ik heb wel eens gezien dat die een aardig tijdje rond ‘vloog’. Ben nooit veel met hun omgegaan dus zou niet weten hoe het ding werkt. :mrgreen:
dit is een pooh in een vliegtuig wel mooi maar hij hangt zo stil :lol:
Nu ik dit lees kan ik me herinneren dat wij ook zo’n vliegtuigje hebben of hebben gehad. Ik kan me er nog van herinneren dat als er batterijen in zaten en je zette hem aan, dat hij gewoon rondjes vloog… Dus ik denk dat je er maar mee terug moet gaan, want ik zou niet weten wat je er nog aan zou moeten doen… De batterijen zijn niet halfvol of leeg???
Succes!
Viratine
nee zijn gewoon vol pas opgeladen
Misschien werkt het niet op oplaadbare baterijen. Heb je al kan en klare baterijen geprobeerd ( klinkt gek ik weet het maar wij hebben het een keer gehad :? )
Wij hadden hem op het werk ook, die vloog prima!
Zou er idd even andere batterijen in proberen, en anders terug gaan naar de winkel!
:think: wij hebben geen weggooi batterijen
Ook niet ergens in een afstandsbediening, klok oid?
Anders terug naar de winkel, testen ze hem daar wel!
(en dan doet hij het ineens prima op gewone batterijen, zal je altijd zien…)
:lol: m’n ouders zijn er nu mee terug dus als hij het doet op gewone batterijen zal ik het vanmiddag wel horen :lol:
en wij hebben echt alleen oplaadbare batterijen in huis :shifty:
Geen idee hoe je hem aan de praat krijgt, maar ik zou er hondsdol van worden als het alleen rondjes zou vliegen.
Zie Guus nu al op de grond zitten en alleen maar rondjes kijken en als hij je aankijkt dat zijn oogjes nog draaien! Hahahahahaha
Wij hebben hier een exemplaar van een koe.
Die werkt inderdaad ook prima.
:roll: ze werken idd niet met oplaadbare batterijen :roll:
dus nu mag ik van de week batterijen gaan kopen :doh:
in de winkel hadden ze hem niet getest dus nu hebben we de dumbo uitvoering