afschuwelijk niet…pff…
dat jongetje is alles en iedereen kwijt (fam evt broers, zussen) plus het trauma van het ongeval zelf er nog eens bij en alles wat hij nu doorstaat zonder familie in een wild vreemde omgeving en een taal die je niet verstaat
:kaars: :kaars: :kaars:
Echt een drama verschrikkelijk :kaars: :kaars: :kaars:
ik las er vanmorgen al wat van. wat een hell voor dat kind ik hoop dat hij snel bij familieleden of iig bij mensen die hij kent zal zijn.
:kaars:
Ik heb net even op tv gekeken maar gewoon alleen dat nederlandse jongetje van 8 heeft het overleefd en die andere 103 allemaal gestorven :kaars:
:kaars: :kaars:
het zou om een meisje gaan
Wat een ramp…
Zover ik gelezen had ging het om een 8 jarig Nederlands jongetje die in dat vliegtuig zat met zijn vader, moeder en broertje/zusje van 11 jaar In 1 klap alles kwijt
Verschrikkelijk!
Oh, net de beelden gezien van het kindje dat het heeft overleefd…
Zijn/Haar gezicht spreekt boekdelen.
Ik hoorde net op de radio dat het om een 10 jarig meisje zou gaan en dat het niet zeker is dat ze de Nederlandse nationaliteit heeft.
En dat het vliegtuig naast de landingsbaan geland is en hierna geexplodeerd is.
het is een meisje
dus geen jongen
helaas is het meisje wees
verschrikkelijk
Geen woorden voor :kaars:
Ik lees het dus hier nu pas.
Ik zit gewoon met tranen, wat vreselijk
echt verschrikkelijk!
Erg, heel erg
Dat mannetje ook, dat als enige de ramp heeft overleefd. Enerzijds natuurlijk heel fijn, maar anderzijds…al je familie omgekomen, alle andere inzittenden…wat gaat dat met zo’n jochie doen??
Vreselijk.
Ik vind dat er de laatste tijd zo veel nare dingen gebeuren. Of ligt dat aan mij? Ben ik er gewoon gevoelig voor? :think:
Dit deed me gelijk denken aan een vliegramp niet eens zo lang geleden waarbij alleen een meisje het overleefd had.
Ik lig ziek op de bank en heb het hele verhaal de hele dag gevolgd. Zowel op Ned1 als op RTL7
Overal is de berichtgeving anders, bij Ned1 is bevestigd dat het om een 10 jarig jongetje gaat, bij RTL blijven ze tot laat in de middag melden dat het om een 8-jarig jongetje of meisje gaat.
Zo gaat het de hele tijd met alle info die vrijgegeven is.
Heel erg dat familie en vrienden nog geen zekerheden hebben. Ze weten dat ze die vlucht zouden moeten hebben, maar geen bevestiging geeft toch nog een valse hoop. Dat maakt me boos en verdrietig.