vliegeren

Vanaf welke leeftijd is dat nou leuk?

Ik zie Maaike namelijk nog niet dat ding BLIJVEN vasthouden en instructies opvolgen of het principe snappen.

Maar iedereen wil zo graag een vlieger voor haar kopen :mrgreen: .



Is dat niet meer iets voor 4+?

ik denk echt niet dat dat al iets voor Maaike is.

Minstens 4+ denk ik dan.

Ze moeten ook de kracht hebben hé om blijven vast te houden.



liefs

Gerda

Wij vliegeren heel vaak met Veron…

Je kan hem toch samen vast houden… :think: …



Veron vindt het heel leuk en wij ook…



gr patricia

ik zag tygo van ziet (toch?) laatst anders laatst op prachtige vliegerfoto’s staan…



ik denk dat het voor maaike’s leeftijd ook al heel leuk om te zien hoe jij zo’n ding de lucht in tovert.



nu moet ik werken.

Gewoon samen doen vinden ze prachtig,mariano in elke geval wel :mrgreen:

Je kan het altijd proberen toch,zo duur zijn ze niet.

Het gaat me niet om het geld maar meer dat het soms zonde is om dingen "te vroeg’ te doen’ :slight_smile:

Ik denk echt niet dat het zonde is hoor.Mariano vond het erg leuk.

En als ze het echt niks vind dan berg je hem gewoon nog ff weer op :mrgreen:

Heel leuk vliegeren hoor!



En weet je wat het leukste is, er eerst zelf een knutselen… en vervolgens tot de conclusie komen dat die vlieger niet vliegt maar de pret en het idee waren heel leuk! (zelf maken: houten latjes, vuilniszak, staart maken van papier, op de vuilniszak met afplakband oogjes etc. geplakt)



En nu heb ik er net een mee genomen van de C1000 daar kreeg je een vlieger kado bij 3 blikken knakworst!!



succes en veel plezier.



natas

Okee dank jullie wel. Misschien toch maar doen dan.

Je ziet gewoon zo vaak ouders die allemaal dingen willen die ze nog lang niet kunnen en dan is de lol eraf tegen de tijd dat ze de leeftijd er voor hebben. Daarom dacht ik dat het beter was om misschien te wachten zodat het een beetje magisch blijft :slight_smile: .



Houdt Niels zelf de vlieger vast dan?

ja hoor, het is hartstikke leuk! Het is echt wel magisch voor ze op deze leeftijd!

Wij hebben zo’n goedkoop vliegertje van de blokker, ik geloof 3 euro, werkt als een speer!

als er goede harde wind staat en je gaat op een veldje, dan is het niet moeilijk dat ding in de lucht te krijgen,

zij kan hem gewoon vasthouden

(en de lol is natuurlijk dat ie ook weleens op de grond valt :mrgreen: )



Mamalien,



Niels houdt idd de vlieger zelf vast maar we moeten wel heel dicht achter hem staan hoor want hij laat ook heel snel weer los.



Ik ben het overigens wel met je eens dat je soms iets ziet waarvan je denkt wauw, leuk zeg gaan wij ook doen maar dat ze eigenlijk nog wel net iets te klein zijn.



Ik denk wel dat het niet echt heel erg leeftijd gebonden is, mijn man vindt het nog heel leuk :wink:



Leuke foto van Tycho met zijn vlieger!



natas