vliegen met een kleuter

Nog tips? De vlucht duurt maar twee uur hoor maar toch :wink:

boekje mee, kleurboek en potloden

walkman met muziek?

Zie het bovenstaande, plus allerlei pedagogisch onverantwoorde omkooptruukjes…?? :mrgreen:

ja, en misschien mag ze ook wel even in de cockpit kijken, dt mocht ik meestal… en we kregen ook altijd wat van de stewardessen… hahahaha

Draagbare(2de hands werkt ook heel goed) dvd-spelertje met een nieuwe film…?

Hier heeft de discman erg goed geholpen en wat ik ook gedaan had is een paar hele kleine cadeautjes kopen en die om de zoveel tijd uit laten pakken…vond hij erg spannend!

Succes…groetjes,Monique.

Ik heb weinig aan het bovenstaande toe te voegen behalve dat het handig is om een beker drinken of een speen te geven tijdens het opstijgen en landen.

Dit werkte bij Xander goed afgelopen Oktober, hij had geen last van zijn oortjes en ik dus wel haha :lol:

Hoi



Ik had pakjes drinken bij me voor tijdens het opstijgen en landen. Maar ik zag in het vliegtuig ook iemand en diens kind had een lolly in de mond. Da’s ook wel handig voor tijdens het opstijgen. Ik heb het geprobeerd, bij de oudste (3 ) ging dat goed, de jongste (2) maakte er één grote plakzooi van! Verder had ik een kleurboek met stiften bij me, een kadootje (speelgoed vliegtuigje), paar kleine autootjes die in mijn handtas pasten. En een voorleesboek. Ik had een boek met van die ‘leer woorden’ pagina’s. Bv. met vliegveld, op de boerderij enz. Daar zijn ze niet zo gauw op uitgekeken. Verder hebben de jongens zich prima vermaakt. Er is ook zoveel te zien (we moesten 5 uur vliegen). Bovendien zaten we toen met 180 pers. in het vliegtuig waarvan er 50 kinderen bij waren. Daar bovenop nog 12 baby’s. Een vliegtuig vol met kids dus. Het was net een speeltuin. Gelukkig waren de stewardessen meewerkend en bleven ze lachend over de peuters heenstappen. Dat scheelt.

Veel vakantieplezier!



Teun