Fiep ik denk omdat die trein zo vaak vertraging heeft gisteren nog naar antwerpen geweest en zowel heen als terug vertraging.
oh ja mex, was er niet nog iets met een reisverslag bij jou?
ik heb afgelopen week met klm gebeld. antwoord: je kunt gewoon online inchecken, en dan kun je aan de balie nog kijken of je plaats kunt krijgen op die voorste rij (die niet beschikbaar is voor online inchecken).
Babymaaltijd kon gewoon in vliegtuig geregeld worden, zei ie. Dat klinkt niet alsof dat eerder dan de rest wordt geserveerd (maar wij zijn vega, en krijgen daardoor altijd al voor de rest geserveerd, wslk tegelijk met de kinder/babymaaltijden )
Dat wordt vroeg naar Schiphol dus… Zou fijn zijn als het lukt!
Eh, reisverslag :shifty:. Weet je hoe blij ik ben dat je er over begint? Ik was vast van plan om dat nog afgerond te hebben voor ik ga bevallen, maar nu ik helemaal met m’n hoofd bij kind op de wereld zetten zit… Zou er nooit meer aan gedacht hebben! Dusse, als ik niet binnen 24 uur beval dan is er hoop dat dat nog goed komt 8)
@marisca77 wrote:
Fiep ik denk omdat die trein zo vaak vertraging heeft gisteren nog naar antwerpen geweest en zowel heen als terug vertraging.
Soms is de treinreis onderdeel van de vlucht. Je kan vanaf Brussel bijvoorbeeld met KLM naar Brazilië vliegen. Je moet dan alleen eerst met de trein naar Schiphol. Dat wordt dan als overstap gezien. En zoals bij elke vlucht met overstap moet je op het eerste stuk aanwezig zijn om met de tweede mee te kunnen. Je wordt ook echt gestempeld bij het in en uitstappen van de trein.
@fiep klophout wrote:
oh ja mex, was er niet nog iets met een reisverslag bij jou?![]()
Beloofd is beloofd he 8):
(weblog, onderaan beginnen dus - misschien dat ik 'm nog wel eens omzet in een topic, maar voorlopig vind ik dit al heel wat van mezelf ;))