Vlekkenvraag...

Ik heb een vlekkenvraagje…



Onze x adventure kinderwagen heeft een poosje bovengestaan op de kinderkamer…

We halen de wagen van de plek en wat blijkt nu…

De wielsporen zijn helemaal in het zeil getrokken…

Ik heb de fabrikant en de des betreffende winkel al gemaild maar hun willen nergens garant voor staan en zeggen dat het buiten de garantie valt…

En dat het normaal is dat de wielen wat afgeven…

Afgeven oke maar dit is helemaal in het dure zeil getrokken je krijgt het er niet meer af…



Ik wil graag weten of iemand een tip heeft om de vlekken te verwijderen…

Want dit staat foeillelijk :cry: :cry:









Oei zonde zeg! Heb je het al met wasbenzine geprobeerd ? Ik neem dat het rubbervlekken zijn ? Dat moet er met wasbenzine wel af te halen zijn. Google maar eens op rubbervlekken oid, dan vind je vast meer tips & info.

@Karin2 wrote:

Oei zonde zeg! Heb je het al met wasbenzine geprobeerd ? Ik neem dat het rubbervlekken zijn ? Dat moet er met wasbenzine wel af te halen zijn. Google maar eens op rubbervlekken oid, dan vind je vast meer tips & info.




Wasbenzine al geprobeerd maar dit is er zo ingetrokken niks helpt

Ik heb dit ook ooit gehad op mijn oude slaapkamer bij mijn ouders.

Ik had wat van die knutselspulletjes van schuim op de vloer laten liggen onde rmijn bed.

Toen ik mijn ba op een andere plaats wilde zetten kwamen we hier achter, de kleuren waren helemaal in het zeil getrokken.

Dat is er gewoon niet meer uit te krijgen :cry:



Ik zou de leverancier van het zeil eens bellen, er zal nl. niet bij verteld zijn dat zulk soort dingen in je zeil trekken en dat hadden ze dan wel even mogen doen.

Misschien willen zij je wel tegemoet komen in de kosten van het vervangen van het zeil.



Ik hoop iig dat een van de partijen je gaat helpen :pray:

en anders eens bij je inboedelverzekering proberen??? kweenie of die er iets mee doen hoor, maar niet geschoten is altijd mis

@mv2kids wrote:

en anders eens bij je inboedelverzekering proberen??? kweenie of die er iets mee doen hoor, maar niet geschoten is altijd mis




He ja thx ga er morgen gelijk achteraan

Heb je niet nog wat losse restjes zeil liggen???



Ik heb het toen ook gehad en wij hebben voorzichtig 1 “lat” eruit gesneden en een nieuw stuk ingelijmd…

Wat je ook probeerd, je krijgt het er niet uit, helaas…



Denk een nieuw stuk erin maken het beste werkt… En dan nog de verzekering aanspreken…