Schoonmoeder was net hier en had het over een vlekkenstift. Daarmee stip je kleine vlekken aan en zouden verdwijnen als sneeuw voor de zon. Nou dat wondermiddel MOET ik hebben! 8) Ze meende dat het van Beekman was of zoiets maar ze wist niet meer waar ze het gekocht had (ze had er een paar ooit eens ingeslagen en ze wil nu zelf ook nieuwe hebben)
DUS: O, machtig orakel, vertel mij waar ik dit kopen kan
:mrgreen: Iemand ooit van gehoord en weet in welke winkel het te verkrijgen is?
Ben aan t googlen op vlekken stiften…
Deze kom ik tegen…
Google maar eens op Dr Beckmann Vlekkenstift Express
Denk dat dat em is
ik ken dit wel van duitsland daar hebben ze ze van ariel
http://images.google.com/imgres?imgurl=http://www.info-pg.com/info-pg/img_packshots/BE_ARIEL_pocket_2007.jpg&imgrefurl=http://www.info-pg.com/cgi-bin/info-pg/showproduct.pl%3Flang%3Dfr_LU%26id%3D1953-1&usg=__us9Py-C-vy76sC3Xu9BxoYjdaI0=&h=344&w=220&sz=91&hl=nl&start=1&tbnid=XNxzBXVcglfZ0M:&tbnh=120&tbnw=77&prev=/images%3Fq%3Dariel%2Bvlekkenstift%26hl%3Dnl%26lr%3D%26safe%3Doff%26sa%3DN
Ja, dat zal 'm zijn! Thanx! :thumbup:
Weet iemand misschien ook of deze stift ook in een winkel verkocht wordt? (dus niet via internet) Ik kan het niet zo gauw vinden. Ik heb mijn drogist/apotheek gebeld en daar kunnen ze het niet bestellen helaas (DA/Kringapotheek).
Niemand? :? Is ws niet in NL te koop.
Een ossegal stick werkt ook altijd goed en die is bij mijn weten gewoon bij de drogist te verkrijgen. Mijn zwager gebruikt hem zelfs om kettingsmeer uit zijn wielrenbroeken te halen.
Ja, maar zo’n ossengal stick gebruik je vlak voor het wassen (toch? Ik heb zelf alleen een zeepje van ossengal) Deze stift is, zeg maar, voor op reis en onderweg en zo. De vlek is meteen weg als je even aanstipt met de stift. Klinkt steeds meer als een wondermiddel :lol:
Ik MOET er gewoon één zien te scoren! Al is het alleen maar voor de heb 8)
Ik ga een op zoek bij Schlecker drogist (da’s toch Duits? :think: )
Nee, helaas. Schlecker had wel dit merk maar niet het stiftje. Ze konden het ook niet bestellen (stond niet op de lijst van te bestellen producten).
Jammer de bammer!
Dit klinkt interessant
Hier ook nog nooit van gehoord, dus blijf even meelezen of iemand de tip wel heeft.
@Mir71 wrote:
Dit klinkt interessant
Hier ook nog nooit van gehoord, dus blijf even meelezen of iemand de tip wel heeft.
Misschien iemand die dicht(er) bij de duitse grens woont (hint, hint) :mrgreen:
Nee, ik woon in Zuid Holland, dus jij woont dichter bij de grens…
hier in belgië verkopen ze ze in sommige supermarkten, je woont toevallig niet tegen de belgische grens??
Maar ik zou me er niet teveel van voorstellen, wondermiddel zal dat echt niet zijn hoor…
Ik kon het toch niet laten en moest toch net bij het Kruidvat zijn…
(luiers in de aanbieding )
Ik heb iets gevonden en gehaald van Dr. Becker en het heet Vlekkenduivel. Je hebt diverse soorten…
Er staat duidelijk op ZONDER TE WASSEN
Omdat wij binnenkort op vakantie gaan, wil ik het wel een keertje uitproberen.
Ik laat het resultaat nog wel weten!
vroeger had je doekjes van shout, zaten verpakt per stuk en als je een vlek had moest je met het doekje in een cirkelvormige beweging op de vlek wrijven. Sommige vlekken kreeg je zo wel weg maar zeker niet alles (tomatenvlekken ofzo, forget it).