vlekken op borst

Hoi!



Sinds een tijdje heb ik op mijn linkerborst een soort van bruine vlekken. Het zijn geen moedervlekken, maar lijken eerder op splinters (dat zijn het niet hoor!)

Iemand enig idee wat dit is? Tijdens mijn zwangerschap heb ik dit ook geconstateerd op mijn rechterborst maar dat was maar 1 ding. Links zitten er wel een stuk of vijf.

Heel vreemd!



Iemand raad?

gr

muts

Hm nee ik herken wel wat je bedoelt. Ik hoppte eerlijk gezegd dat het verdwenen zou zijn als die zwangerschapsstreep ook verdwenen is,of zo maar ik lees ff mee

geen idee…

Wat vind je ha ervan? :wink: :eh:

Bedoel je een rondom je tepel allerlei vlekken en in de verte lijkt het wel alsof je tepels zijn vergroot :shock: :mrgreen: ?

Want volgens mij komt dit door de hormonen…bij mij is het dus uiteindelijk weg gegaan…

Als je het niet vertrouwd even de ha raadplegen denk ik :think:

ik weet niet wat je bedoelt, mss kun je er een detailfoto van maken?

@hazze wrote:

ik weet niet wat je bedoelt, mss kun je er een detailfoto van maken?




Zou mss het beste zijn maar ik zie mezelf geen foto van mijn borst hier zetten eigenlijk :oops: :oops:

Heb het nog eens goed bekeken en idd meer pigmentachtige vlekjes, hou het ff in de gaten en kan dan alsnog naar de ha (ga niet zo snel voor mezelf :oops:

@muts99 wrote:

@hazze wrote:
ik weet niet wat je bedoelt, mss kun je er een detailfoto van maken?




Zou mss het beste zijn maar ik zie mezelf geen foto van mijn borst hier zetten eigenlijk :oops: :oops:

Heb het nog eens goed bekeken en idd meer pigmentachtige vlekjes, hou het ff in de gaten en kan dan alsnog naar de ha (ga niet zo snel voor mezelf :oops:




ik bedoelde ook DETAILfoto hoor! :mrgreen: hahaha… maar goed, even in de gaten houden zou ik dan zeker doen en gaan naar die HA als je het toch niet vertrouwt! ik hou niet van plotselinge vlekjes… :eh: