kids hebben vorige week met de bellenblaas gespeelt ( zo’n halve liter fles). Niks aan de hand, kleren in de was gedaan en toen ik ze er uit haalde, zat alles onder de bruine vlekken, echt verschrikkelijk.
Heb al dasty, vanisch, zonlicht geprobeert, nog een keer wassen op 60 graden, maar de vlekken worden alleen maar donkerder.
Van Googlen wordt ik niet vrolijker, want er zijn geen tips te vinden.
en na de verpakking te hebben gelezen van de bellenblaas stond er ook een vermelding over vlekken. ( yeuhhh leuk verjaardagscadeau!!! :thumbdown: :thumbdown: )
hebben jullie mischien een oplossing?
Het zijn trouwens witte shirts.
geen idee, zo hebben wij er blauwe vlekken op natuurlijk, zul je altijd zien, de mooieste shirtjes :wall:
Komt het van die grote flessen? ggrrr hier ook namelijk een nieuwe polo en nieuwe trui echt niet schoon te krijgen!!! :evil: Wat een bende zeg, ik heb spontaan alle bellen blazen verbannen en alleen onder streng toezicht mbt kleding bied ik ze aan maar ben der helemaal klaar mee! Wat een troep en ik baal ook enorm en eigenlijk nog meer dan dat, trui 1x aangehad
En wij hebben zelfs op de tegels véél moeite moeten doen om het eraf te krijgen!
aaa. … nu weet ik waarom er een aantal t-shirtjes zijn die plots vol blauwe vlekken uit de was kwamen…
gaat er dus niet meer uit blijkbaar… pffffff…
Zou door de glycerine zijn die erin zit.
Mijn vader maakt zelf bellenblaasspul voor de kids, en idd ook met glycerine in… verklaart meteen de vlekken in de t-shirts die de kids daar de laatste keer aanhadden…
Lotte heeft nogal de neiging haar flesjes scheef te houden waardoor de inhoud over haar buik en de grond loopt…
helaas dus wel ervaringsverhalen, maar geen oplossingen…
hier inderdaad ook twee nieuwe, shirtjes van bor*z. Gebeurt me nu nooit met exemplaren van de H&M.