vlees vraagje

Ik heb afgelopen zaterdag gehakt gekocht Die verdeeld over 3 zakjes en in de vriezer gedaan. Kwam er een beetje te laat achter om ze uit de vriezer te halen en heb ze dus in heet water laten ontdooien. Nu zag het er een beetje vreemd uit. En ik ruik niks vanwege verkoudheid. Maar als het gelijk in de vriezer is gegaan moet het toch gewoon goed zijn?

Is het wat wit uitgeslagen nu???



Dan denk ik dat het al wat aan het koken gegaan is… door het vriezen zit er meer vocht in het gehakt…(zit zowiezo al meer vocht in)…

Toch moet je wel uitkijken met het langzame afkoelen van het water… Dan hebben bacterien meer kans… als je het niet vetrouwd niet doen…Is mijn motto… Gehakt en kip zijn gevoelige vleesprodukten…

Als je weer eens vlees ontdooid beter in koud water. klinkt heel raar, maar het gaat bijna net zo snel…



ruik en kijk even goed… denk je bah… pizza bestellen??

Ik ben ze nu aan het bakken, laat manlief wel proeven of ze goed zijn zo niet wordt het boerenkool zonder vlees

Het was idd wit uitgeslagen

of in de magnetron ontdooien, iig dat doe ik dan als ik eens vergeet om gehakt uit de vriezer halen.



Ik zou je man ook even laten proeven, als het gehakt niet meer goed is proef je dat echt wel, en ruiken ook wel. Dus even op zijn reactie letten als hij binnenkomt :wink:

nou het wordt idd pizza ofzow , gehaktballen zijn droog gekookt :roll: :roll: :roll: :roll:

Je lief even snel een rookworst laten halen, is veel lekkerder bij boerenkool dan een gehaktbal.