VK bezoek

Vanaf welke termijn ga je eigenlijk om de 3 weken naar de vk? Want ik zat zo te rekenen, ik moet maandag weer en ben dan 24 (+1) weken. Zou ik dan om de 3 weken moeten dan weer met: 27 weken, weer drie is 30 weken, weer drie is 33 weken. Dan om de twee is 35 weken, weer twee is 37 weken en dan om de week… Ja toch?

Ja, op zich wel.

Maar mijn vk zei: “Het gaat zo goed, dus kom nog maar een keertje over 4 weken…”

Nou ja! :evil: Ik wil zo graag het hartje horen… :mrgreen:

heb ff zwangerschapskaart erbij gepakt van Elise… :smiley:

t/m 25 weken ben ik om de 4 weken geweest

t/m 31 weken om de 3

t/m 37 om de 2

en daarna met 38+1 weken nog 1x ( dus op de week ) en toen was ELise er :slight_smile: ( de nacht na de afspraak is ze geboren )

Volgens mij verschilt dat per verloskundige?

Vorige keer was ik 31 weken zwanger, drie weken daarvoor had ik mijn laatste afspraak gehad, dus met 28 weken. Daarvoor was het om de vier weken. De volgende afspraak is ook weer over drie weken. Maar ik ken ook mensen die korter zwanger zijn dan ik en al om de twee weken gaan.

Bij mij tot week 26 om de 4, toen naar 3, maar dat heb ik niet gehaald toen moest ik elke week komen .

Ik ben toevallig vanmorgen geweest ( weer na 4 weken) en moet voortaan om de twee weken :think: . Dus helemaal niet om de 3 weken geweest.

Ik ben vandaag geweest en ga vanaf nu om de drie weken.

Danielle

hier ook vanaf 24 weken om de 3 weken (bij de gyn, als zwangerschap gewoon goed gaat)

Hier is het om de 3 weken van 24 weken

Ik ben tot gisteren (29,5 wk) om de 4 weken geweest, en vanaf nu dan om de 3…

Denk dat t er ook een beetje vanaf hangt hoe je afspraken ode weken ‘vallen’…ofzo?