Vitamines voor baby 9 maanden?

Levy is een mannetje die dalijk als de R in de maand is wel wat vitamientjes mag gebruiken.

Waar en welke vitamines kan ik halen voor hem? Het betreft voornamelijk zijn weerstand.

Vitamine D druppels ?

Die krijgt ze hier in ieder geval elke dag.

Nou, als ik in je bijvoedingtopic zie wat hij allemaal aan fruit en groente krijgt zou ik juist zeggen dat hij geen vitamines nodig heeft hoor :think:

Kinderen en volwassenen met een goed gebalanceerd eetpatroon hebben helemaal geen extra vitamines nodig.

Behalve dus Vit d.

@Mellie wrote:

Nou, als ik in je bijvoedingtopic zie wat hij allemaal aan fruit en groente krijgt zou ik juist zeggen dat hij geen vitamines nodig heeft hoor :think:

Kinderen en volwassenen met een goed gebalanceerd eetpatroon hebben helemaal geen extra vitamines nodig.

Whahahaha, jij bent erg oplettend op de vroege ochtend :mrgreen:

Weet je wat het is, ik weet gewoon dat Levy dalijk de winter in gaat met zijn zwakke luchtwegen en weinig tot geen afweer. Ik probeer dus op alle mogelijke manieren te voorkomen dat hij ziek wordt en dalijk weer het ziekenhuis in moet. Snap je, mischien ben ik nu wel overbezorgd (volgens mij wel :shifty: ).

Nou goed, ik weet eigenlijk niet zo goed waar ik heen wil gaan met mijn post :lol:

@joseetje wrote:

Behalve dus Vit d.

Die krijgt ie :thumbup:

@Debbie & Lana wrote:

@joseetje wrote:
Behalve dus Vit d.

Die krijgt ie :thumbup:

En zit in kv Joseetje, ik ben zoals Debbie al zei errug scherp vandaag 8)

Maar Deb, je kunt wel vitmanines gaan geven maar zeker door de hoeveelheid fruit alleen al die hij eet is het eigenlijk zonde van je geld, teveel aan vitamine C bijvoorbeeld word gewoon weer uitgeplast en laat die nou net goed voor de weerstand zijn snap je?

Ik snap je zorgen heel goed hoor maar in deze is het m.i echt overbodig en dus zonde van je geld :-*

Ok, nou, dan dus geen vitamines :lol:

Thanks Mel :-* (even iemand die mij weer met beide benen op de grond zet :mrgreen: )

Lekker ding :-*

Weet ik toch :mrgreen: :-*