Vitamine?

Jasmijn eet de laatste tijd erg slecht haar groente, ofwel bijna niks :? . Fruit dat gaat nog wel maar ook niet geweldig. Ik zou haar daarom graag wat vitamine bijgeven in de vorm van druppeltjes maar ik kan eigenlijk alleen maar vitamine in tabletvorm vinden en dan ook pas vanaf 2 jaar. Ik denk niet dat ze een tabletje in wil nemen, tenzij ze ze lekker vind misschien :think: . Weet iemand of ik iets kan krijgen in druppelvorm?

ik weet niet of ze bestaan zou haast zeggen zal toch wel…

je kan ook het pilletje malen en geven met een toetje oid.

het bestond wel. Ik kocht altijd vloeibare vitamine van dvitamon bij de apotheek.

Toen ik het een aantal maanden geleden weer wilde halen kreeg ik te horen dat d
vitamon het uit het assortiment heeft gehaald :?

De apotheek zelf was ook op zoek naar een ander die vloeibare vitamines leverde maar hebben niks kunnen vinden…

Babbel, is dit wat jij toen had? (zie plaatje) Ik heb nog eens gegoogled en kwam toen dit tegen. Maar misschien is het inderdaad uit het assortiment :think: ?

Wij gebruiken altijd de multivitaminen van de Optimax.



Het zijn mierzoete beertjes, de kinderen noemen het dan ook snoepjes.

Zojuist ook Optimax gekocht. Had haar er eentje gegeven maar ze prutste er een beetje mee en gooide het daarna op de grond :? . Dus zal toch nog maar eens goed gaan zoeken naar eventuele druppeltjes.

Net even naar een reformwinkel gebeld en die hadden vitamine in de vorm van een drankje. Dus daar maar eens kijken.

Rick speelde de eerste paar keer ook met de beertjes, maar eet ze nu graag op hoor! Zou het even een weekje proberen als ik jou was, is ook zonde van de pot die je kocht hebt anders.

Die beertjes zijn hier favoriet, hij vindt het echt een snoepje!

Het is bijna een straf dat hij het niet altijd krijgt :wink:



De meeste vitamines zijn niet geschikt onder de 2 jaar.

Zeker die in druppelvorm niet. Even goed opletten wat je koopt dus.



Succes