vitamine D met niet zo'n sterke smaak?

Ik had de vitamine D zelf even geproefd en jeetje wat een belachelijk sterke anijssmaak.

Zit daar verschil in per merk?

Kan dat anders?

Vind dit eigenlijk idioot voor een baby.

Er is er ook nog een op oliebasis, die is smaakloos, maar die blijft drijven en in de fles plakken of in de melkbeker bij oudere kindjes. En ik heb nu per ongeluk vitamine D met sinaasappelsmaak :shock: van de Etos, dat had ik even gemist zeg maar.

Het word sowieso niet aangeraden om vit d in een fles of beker te doen omdat er resten achter kunnen blijven in beker of fles.

Wij hadden die op oliebasis zonder smaak. Ik gaf de druppeltjes altijd in de eerste hap yoghurt op de lepel.

Maar toen was onze meid natuurlijk al een stuk ouder, daarvoor gaven we flesvoeding waar het al in verwerkt zat.

Ik had en heb ook die op oliebasis en gaf meteen vanaf de geboorte op een lepeltje…dan wel te verstaan een zacht baby lepeltje.

Nu doe ik het heel vaak door het fruithapje omdat ik weet dat dat op gaat en de fles niet altijd.

waar koop ik die smaakloze?

welk merk is dat?

Davitamon heeft volgens mij allebei.

Aangezien ons ventje Anijs vreselijk vindt zijn wij overgestapt op Dagravit met sinasappel smaak.

Je hebt inderdaad smaakloze op oliebasis maar daarbij moet je vaak op letten op allergie omdat het vaak op basis van archide olie is (pinda olie), dus vandaar dat wij Dagravit gekozen hebben.



Heeft nog steeds wel een sterke smaak maar ik vind het beter dan de Anijs.

De vitamine D in melkpoeder is tegenwoordig niet meet voldoende Jippie :wink: Ook daar moet je extra vitamine D bij geven.

Ik heb die van davitamon…en die kan je bij de supermarkt kopen of bij een trekpleister of kruitvat oid.

Hier idd ook altijd de olie variant van Davitamon gehad. We zijn toevallig juist pas overgestapt op de anijssmaak. Aquosum staat daarop. Wij deden het ook altijd gewoon op een klein rubberen lepeltje. C. was dat wel gewent omdat ze vanaf het begin dagelijks antibioticum kreeg. Dus dat ging prima. Nu krijgt ze gewoon een lepeltje voor haar toetje. Ze doet de druppels er inmiddels zelf op. :wink:

Ik druppel ze gewoon direct in 't mondje, maar ik ben dan ook een luie moeder :wink: :mrgreen: Ze deden/doen er hun mondje netjes voor open en leren al snel tot 10 tellen

:lol:

Davitamon heeft ook tabletjes. Smaken heeeeeel licht naar citroen. Druppeltje water erbij en ze vallen zo uiteen. Kan dus ook op een lepeltje voor baby’s

@beebiebeer wrote:

Ik druppel ze gewoon direct in 't mondje, maar ik ben dan ook een luie moeder :wink: :mrgreen: Ze deden/doen er hun mondje netjes voor open en leren al snel tot 10 tellen

:lol:




10 drupjes???

Ik heb de combi vit K en D van Dagravit en moet er 5 drupjes van geven…?

Van die wel. Andere 10. Is zo samengesteld.

Wel handig die combi.



Had de smaakloze druppen op oliebasis gekocht maar die vind hij heel vies.

Gek he zo’n hap olie.

Nu las ik dat je ook smaakloze op waterbasis hebt dat lijkt me beter.

Die van mij vond het ook altijd vies, maar het is maar 1 lepeltje per dag dus dat is niet zo erg en hij deed altijd wel zijn mondje open omdat hij toch niet wist wat het was pas op het moment dat ie het in zijn mondje had en dan was het al te laat :wink: :mrgreen:

Nu gaat het dus gewoon door het fruithapje en proeft ie het niet meer…

Wij hebben Bonusan (ook te koop bij bol) is op olijfolie basis. Hoog gedoseerd, je hebt er maar 1 druppel van nodig.

Verder dus nooit… Draag ook geen make-up. Voor mijn gevoel is het ook niet nodig. Dan maar rimpels… Tot nu toe heb ik ze niet, en ach, als ze komen, hoort bij het ouder worden toch https://unlimoffers.com/upsize-creme-nederland/ :slight_smile: