mijn man en ik zijn helemaal geen vis-eters
ja vissticks en lekkerbek :lol:
maar kyano vind het wel lekker ( denken wij)
wat kan ik hem geven
iets uit de supermarkt uit een blikje is dat net zo goed als vers?
en wat kan ik hem het beste geven bij de aardappelen aan vis
ik weet niet of er een soort vis is wat kindjes juist lekker vinden smaken
zoals jullie lezen heb ik de ballen verstand van vis
Kabeljauw
Gebakken vis
Kibbeling
paling
garnaaltjes uit een bakje laten eten
verder dan dit komen we hier ook niet :oops:
oke dus toch naar de visboer
daar word alles gebakken toch?
of kan ik dat zelf ‘afmaken’ thuis?
Kabeljauw haal ik altijd gewoon uit de supermarkt ow en tilapiafilet ook.
gebakken vis en kibbelingen gewoon bij de visboer of op de markt.
Wat wij hier ook doen is ‘wokvis’ kopen. Dat zijn zakken met kant en klare blokjes zalmfilet of tilapia ofzo uit de diepvries. Dan kan je iedere keer 1 of 2 blokjes uit de zak halen en de rest weer terug in de diepvries. Soms koken we de blokjes en soms bakken we ze.
oke goeie tip :thumbup:
ik zal vrijdag eens gaan vis-shoppen voor kyano :mrgreen:
Ik eet weeklijks :mrgreen: vis met Lianne
Kibbeling
lekkerbekje
makreel filet
haring zout of gerookt
Dit doen wij elke zaterdag samen en dat weet ze ook, dan lopen we voor de visboer langs en dan roept ze al die die die
Riley krijgt elke week verse vis , ik ben totaal geen vis eter, vind vissticks net aan lekker, meer ook niet. Dus het is papa-Riley uitje naar de visboer om iets uit te zoeken.
Kibbeling, lekkerbekjes, zalm, makreel, en zo zijn er nog wel een paar die hun mee nemen, en papa in de keuken staat vis te ontleden :inlove: :sick:
haring!
Onze oudste hapte amper een jaar oud al van de haring af bij papa :inlove: en als hij nu eentje krijgt dan gewoon zelf bij de staart omhoog.
Hier eten we meestal 1x per week kibbeling 8)
Ik houd helemaal niet van vis en mijn man ook niet echt dus we eten het eigenlijk verder nooit. Heel af en toe krijgt ze nog een potje waar vis in zit en dat eet ze met smaak op, dus ze zal het wel lekker vinden. Binnenkort toch ook maar eens die wok dingen kopen, al hoewel mijn dochter niet graag iets anders eet dan wat wij op ons bord hebben. :?
Hier ook vaak vis…
kibbeling vd markt,
vissticks
en ga zo maar door,
de oudste is gek op garnaaltjes
Wij eten 3x per week vis en soms zelfs wel vaker
Ik ben met vis groot gebracht (vissers familie) dus weet eigenlijk niet beter
Onze knul kun je echt alle soorte vis voorschotelen en hij vindt het allemaal erg lekker, zelfs ansjovis vindt hij heerlijk en dat vindt ik toch echt om te griezelen :?
Maar zijn grote favoriet zijn trouwens sprotjes :drool:
Maar ik zou met 'wit" vis beginnen, die zijn over het algemeen niet zo sterk van vis smaak.
Wij aten nooit vis. Ik lust alle soorten vlees, maar vis echt niet. Ook geen kibbeling en vissticks. Mijn man vindt vis wel lekker, maar ik had nooit zin om dat alleen voor hem te maken :oops: Maar nu schijnt het wel gezond te zijn, dus voor Jurian toch maar eens geprobeerd. Zalm vond hij redelijk lekker, maar vandaag een of andere rare filet, die vond mijn man echt niks, maar Jurian wel. Dus die krijgt hij morgen lekker weer, hij had vandaag maar een heel klein stukje van mijn man.
Maar die diepvries vis is een goed idee!
Hier ook regelmatig
Tilapia filet
Vissticks
Verse zalm
Koolvisfilet…
Kibbeling
Makreel
Haring
Niet iedere week maar wel met enige regelmaat
thanx voor alle opties
gisteren heeft kyano dan kabeljauw op
hij vond het heerlijk
lekker door de aardappels en wortels
dat doen we vaker!
thanx dames :mrgreen:
das ook wel een hele lekkere combi (wit)vis met worteltjes :thumbup:
Lars is dol op verse zalm, tilapiafilet, kabeljauw etc.
Vis uit blik smaakt niet echt lekker, ik denk dat kindjes juist van de zachte smaak van verse vis houden.
Leuk dat jullie het Kyano wel willen laten proeven ondanks dat jullie geen viseters zijn.
@judith wrote:
oke dus toch naar de visboer
daar word alles gebakken toch?
of kan ik dat zelf ‘afmaken’ thuis?
Kibbeling en lekkerbekjes worden wel gebakken bij de visboer.
Zalm, tilapiafilet en kabeljauw etc krijg je vers mee. Beetje olie / boter in de pan, klein beetje kruiden (vaak wel in een klein zakje te verkrijgen bij de visboer) en bakken maar.
Lars houdt dus niet van diepvriesvis. Die vindt verse vis wel zalig. Ik geef hem geen ongelijk, niks zo lekker als gewoon bij de viszaak!