Kom net van de dokter vandaan, en Jazz heeft een virus. Vannacht heeft hij ons flink laten schrikken door heel veel slijm op te laten komen en het niet kwijt te kunnen… Hij stikte zowat… Het was vreselijk en vandaag overdag ook paar keer gebeurd… en het ventje heeft al zoveel mee gemaakt in zijn korte leventje… Afin nu moeten we zijn melk gaan verdunnen… ( melk geeft slijm) Dat mag met 1 schepje minder… Of met 30ml meer water… Maar nu weet ik even niet wat het beste is… Wat zouden jullie doen?
Aangezien ik denk dat hij nog niet 30 cc meer kan hebben-( en het er wel heel makkelijk uit komt als hij teveel heeft gehad, mbt kokhalsen van de slijm)- zou ik een schepje minder doen. Het komt op het zelfde neer. Het bedje schuin en insmeren met luuf voor het slapen gaan. EN neusspry verlicht al heeel veel.
Vervelend meid, beterschap met de kleine man!
Mag je luuf al gebruiken voor een babytje van 6 weken???
volgesn mij wel, ik heb he tin elk geval wel gedaan! maar heeel klein beetje… maar toch zoveel dat dr neusje los bleef… anders ff de bijsluiter lezen!
wel luuf voor baby’s natuurlijk hé
@Daantjuh wrote:
Mag je luuf al gebruiken voor een babytje van 6 weken???
Je mag t gebruiken, maar ik zou t sowieso op t rompertje smeren ipv direct op de huis, want t kan
n hoop irritatie geven
Idd zou ik t bedje aan t hoofdeinde omhoog zetten. Onze dochter heeft heel erge luchtwegproblemen
en die slaapt al sinds haar geboorte met haar hoofd wat schuiner
Veel meer kun je er niet aan doen denk ik :shifty:
Een gesneden ui op de slaapkamer droogt het slijm in het neusje zodat hij beter kan slapen.
Luuf had ik niet in huis en was te laat om het te halen. Inderdaad een ui opengesneden en het is gelukkig perfect gegaan vannacht… En ook het bedje omhoog gezet…
Bedankt voor de reacties