Ik wilde vanmiddag een link aanklikken om bij een topic te komen en waarschijnlijk via die link een virus binnen gekregen…
Hebben meerdere daar last van gehad???
Het circuleert weer ja…
NOOIT op een link klikken… Dat heb ik al wel geleerd! :mrgreen:
Ehm, was een link van hier… van een topic die ik volg…
Andere vreemde linken klik ik idd nooit aan…
Dat bestaat absoluut niet! :naughty:
Tenzij iemand IN een topic een link geplaatst zou hebben. Het forum is 1000% virus en spyware vrij. :thumbup:
Via de msn worden de laatste 2 dagen ook berichten namens mensen die op dat moment niet online zijn verzonden ook met een link erin.
Heb er al 2 binnen gehad. (niet op klikken inderdaad)
@neirod wrote:
Via de msn worden de laatste 2 dagen ook berichten namens mensen die op dat moment niet online zijn verzonden ook met een link erin.
Heb er al 2 binnen gehad. (niet op klikken inderdaad)
Deze kreeg ik net ook, je denkt dan dat iemand je op msn aanspreekt, maar die persoon is dan niet eens online.
Heb er ook NIET op geklikt.
ow jee wat ben ik blij!dat had ik gister ook gelukkig niet op geklikt wat een ellende bah niks aan al die virussen ik open ook niks vreemd en klik niet veel op linken die ik niet vertrouw :think:
@ruud wrote:
Dat bestaat absoluut niet! :naughty:
Tenzij iemand IN een topic een link geplaatst zou hebben. Het forum is 1000% virus en spyware vrij. :thumbup:
En toch gebeurt het regelmatig dat ik de site van kind op komst open en dat dan explorer opnieuw moet opstarten. Hoe kan dat dan ???
Dat zal waarschijnlijk aan je internet explorer plugins liggen.
Trust me de site en het forum zijn 100% schoon.
heb je toevallig een toolbar van iets anders van IE op je pc staan ?
ik had de toolbar van lime wire er per ongeluk op gezet
en gelijk kon ik niet in mijn hotmail komen vanuit het messenger scherm, pop ups wilde niet, en idd regelmatig dat IE opnieuw opstarten
heb die toolbar verwijderd, en alles doet het weer gewoon